Foto bij Is it hate or love.

Je ging naar je oude huis terug, want je herinderede alles weer sinds je gebeten bent.

Yuuki POV.
Je was eindelijk aan gekomen en zag dat de deur open was. Nee ze zullen toch niet sneller geweest zijn. Je gaat wel kijken wie het is. Je loopt richting de woonkamer. Er is niemand te zien en toch hoor je gekraak. Je bent het zelf niet, want je staat stil. Je kijkt om je heen, maar ziet nog steeds niemand. Je begint steeds banger te worden. Er komen steeds meer geluiden en je verstopt je achter het gordijn. Je weet zelg ook wel dat het niet de slimste oplossing is, maar je moest iets anders doen dan stil blijven staan. Je ziet drie mensen de kamer binnen komen. Ze komen je vaag bekend voor maar je weet niet van wat. Man 1:' Denk je dat Shizuka haar verranderd heeft Rido?' Rido:' Ik weet het niet zeker, maar wemoeten eerst die stommeling vinden die het huis is binnen gegaan. Misschien zijn het mijn geliefde neef en nicht wel.' je kon niet geloven wat je net hoorde. je vader zocht je en had zelfs een reddings team in gezet. Jammer genoeg weet je nog niet dat je vader kwaadaardig is en dat hij je wilt gebruiken om over de wereld te kunnen heersen. Je springt achter het gordijn tevoorschijn en je ziet de rest verschrikt kijken. Wacht pap sinds wanneer werk jij samen met Ichijou's opa en zijn vader? Rido:' Waarom noemt een wwildvreemde me pap en waar kent u hun van?' Mijn naam is Yuuki Kuran, mijn moeder is Shizuka en mijn vader is Rido Kuran. Je kijkt hem nu heel droog en en je schiet in de lach. Ichijou's vader:' Waarom schiet ze in de lach? Er is iets raars aan dat meisje. Bv. ze lijkt totaal niet op haar ouders, ze lijkt ook niet ec ht op iemand die een pureblood is.' Dat komt doordat ik al jaren in de mensenwereld woon en chara's heb gekregen. je ziet hun je dom aan staren dus kijk je precies hetzelfde naar hun. Rido:' Yuuki ben jij het echt? Ik herkende je niet meer.' Dat komt, doordat u mij in de steek liet als baby zijnde. Je liet je eerste vrouw vallen en mijn moeder wilde u ook niet meer. Kaname heeft mij toen ik 3 was bij mijn moedeer weg gehaalt, omdat hij wist wat ik zou kunnen worden. Ik ben toen in een andere dimensie een soort van opnieuw geboren en leef daar nu al dertien jaar. Shiki en ik zijn bijde eigenlijk even oud en zijn op dezelfde dag en zelfde tijd stip geboren. Maar als u mij wilt excuseren mag ik dan vragen waarom u mij zoekt na al die jaren verwaarlozing? Je ziet dat ze je stom aan kijken dus ga je maar terug naar Shizuka. Rido houdt je niet tegen en laat je gewoon maar gaan. dat vind je erg jammer, want je had gehoopt dat je vader iets meer zou zijn dan een man die met iedereen naar bed gaat. Als je na een half uur rennen terug bent bij het huis waar Shizuka je heeft laten verranderen zie je iemand staan. Ichijou:' Ik dacht dat je niet meer terug kwam. Waarom liet je me achter zonder ook maar een woord. Ik dacht dat we alles aan elkaar kwijt konden, maar dat is zeker niet waar. Yuuki waarom liet je me alleen en niet alleen mij, maar ook je nieuwe familie. Iedereen was doods ongerust zelfs Kaname. Hij weet dat hij fout zit, maar dat verranderd niet het feit dat je zijn enige nichtje bent. Hij wilt er gewoon niet voor zorgen dat je naar het kwade over stapt om uiteindelijk ons allemaal te doden.' Mar ichijou wat kon ik. Kaname stond op het punt om mijn leven te eindegen. Wat had ik anders moeten doen blijven staan en me gewoon laten doden. Ik dacht dat als Kaname's woede uit geraasd was ik terug kon komen voor jullie. Je weet toch dat ik je niet kwijt wilt schreeuw je nu naar hem. Je begint te schokken en je voelt tranen op komen. Ichijou:' Yuuki, Yuuki wat is er.' Maar voor je antwoord kon geven voelde je je ziel een stukje bij beetje weg g;ippen in een eeuwige duisternis.

Reageer (2)

  • Greyness

    OEWH!!! SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen