Hoofdstuk 17
Mijn ouders keken het andere echtpaar aan en knikte, ‘Zoë, dat is wat we je wilden vertellen. Maar je was ons voor.’ Begon mijn moeder ‘Denk niet dat we niet van je hielden.’ Zei de koningin. Ik keek mijn haar aan met tranen in mijn ogen. Dat zijn mijn echte ouders, en mijn andere ouders waarvan ik altijd dacht dat ik van hun was hebben al mijn hele leven voorgelogen. ‘Waarom?’ ik keek de kring rond en bleef hangen bij de koningin. ‘Waarom kon ik niet als jullie dochter opgroeien maar bij mijn adoptie ouders.’ Het deed pijn om mijn ouders zo te noemen. ‘Nee wacht, het zijn niet mijn adoptie ouders, het zijn de mensen die me hebben opgevoed. Dat hebben jullie niet gedaan.’ De koningin had tranen in haar ogen. ‘Je hebt gelijk. Laat het ons uitleggen.’ Ik wou wat zeggen maar Thomas was me voor. ‘Dus ik heb al 16 jaar een zus, en waarom wist ik dat niet.’ zei die arrogant. Ik keek hem aan, ‘Nou, ik weet er net zo weinig van als ik dus hou je mond, dan kunnen ze het uitleggen.’ Verward keek Thomas terug. ‘shit,’ bedenk ik bij mezelf ‘ik heb de kroonprins z’n mond gesnoerd.’ Mijn moeder had dit ook bedacht en begon te gniffelen. Ik glimlachte ‘Ik luister, jullie vertellen, oké?’ ‘Is goed.’ zei mijn vader ‘Waar moeten we beginnen, en wie?’ ‘Ik begin wel.’ Zei de koning.
‘Iets meer dan 16 jaar geleden, was mijn vrouw zwanger. Ze was heel dik…’ ‘En bedankt.’ Onderbrak de koningin hem. ‘Nou, het is toch zo. Ze was zwanger van een tweeling. Er is een legende dat als een koninklijk paar een tweeling krijgt dat het altijd een meisje en een jongen is, heel raar. Maar bij de eerste tweeling die er geboren zou worden zouden ze problemen veroorzaken. Gelukkig voor ons was er al een tweeling geboren, en je wilt niet weten wat er allemaal gebeurd is.’ Ik keek hem aan. ‘Ze zijn vermoord zeker?’ de koning knipperde verbaasd met zijn ogen. ‘Ja, dus daar waren we niet bang voor, bij die legende staat ook dat de andere tweelingen hele krachtige dingen kunnen doen ten goede of ten kwade.’ De koning zuchtte en de koningin ging verder. ‘Toen de bevalling er aan kwam, hebben mijn man en ik besloten om jullie uit elkaar te houden. Dus na de bevalling waren jullie een paar minuten bij elkaar en jullie deden ongelofelijke dingen, iets wat ik nooit meer zou vergeten. We waren al vrienden met jou ouders, Zoë, dus we gaven jou aan hun, dat je daar kon opgroeien. Thomas is jou broertje.’ Eindigde de koningin haar verhaal. Ik verwerkte het even, en het viel me op dat ze “broertje” zei. ‘Zei u nou broertje?’ de koning knikte. ‘Zoë, je bent de kroonprinses.’ ontzet keek ik ze aan 'Dat meen je niet.'
bij 6 reactie's verder! originele reactie's met meer inhoud dan Snel verder ;p
x
Reageer (4)
broertje!!
1 decennium geledennu heeft ze dus niet de kroonprins zijn mond gesnoerd
OMFG, ik zou echt met m'n mond vol tanden hebben gestaan {iets wat ook maar goed is want ik hou van tanden, die mogen niet weg zijn.}
1 decennium geledenEn daarna gaan stuiteren en vrolijk doen, en daarna depressief omdat het veelsteveel verantwoordelijkheid is.
En een tiara zou me echt niet staan, like dúh....
Deze reactie slaat echt nergens op {AU, blijkbaar wel.} Maar ik wist verder echt niks te verzinnen, en jij wou een langere reactie. Dus dit is 'm {NOG NIET HELEMAAl}
Hou dit ding na een aantal regels ook op? Want bij twitter kom ik altijd tekens te kort, op één of andere rare manier.
Ik kijk nu holland gots talent , met allemaal mensjes. En een gast in een tutu...
Heb ik al verteld dat ik van jouw story houd, echt waar.
Nou ja zo ongeveer.
Omdat dit zo lang is telt het voor drie, en de snel verder volgt zo dus moet jij verder. PLEASE.
Nu ga ik verder met doelloos zijn oké.
SNEL VERDER(dance)
Hoe vet!!
1 decennium geledenKroonprinses(doeg)( zo doet Beatrix ongeveerxD )
snel verderr(H)
Je vroeg om meer inhoud...
1 decennium geledenDat is wel cool. Maar hoe gaat Thompje reageren?
En wat gaat Zoë doen?
Zoveel vragen en geen antwoorden...
Ik zou zelf echt zo denken van wtf 0.o En het ook niet echt geloven.
Maar nu ik erover nadenk zou het redelijk cuwl zijn.
Leve de fantasie maar de realiteit is ook boring.
Er gebeurt niets bijzonders.. En ik vind dingen die ook niet echt kunnen meestal wel het leukste.
Maar anyways zo'n hoofdstukje van jou maakt mijn dag wel weer een beetje beter dus ga maar weer snel verder typen of Perry en mijn vliegende pinguin gaan je tackelen,
En dat wil je niet hoor(A)