jaa sorry ik was op vakantie daarom tijdje niet geschreven !sorry xx

het was ondertussen al een paar weken later en zana en ik hadden het geweldig,
maar toen we gingen slapen deze avond waren zana en justin niet thuis dus chriss en ik waren alleen thuis.
we gingen film kijken op het megamega scherm en we hadden lekkere hapjes maar chris at maar afentoe wat te eten , entoen vroeg ik wat er was waarop hy zei dat hy zich niet zo lekker voelde hy zei dat hy best misselijk was en liever naar bed ging dus chriss en ik gingen naar bed.
en chris viel snel in slaap maar mij lukte het niet , maar opeens schrok chriss wakker en rende hy naar de wc en ik kon niet horen wat er gebeurde maar toen ik de trap af liep hoorde ik dat hy aan het overgeven was , dus ik deed de wc deur open en vroeg of het wel ging , hy hing met zijn hoofd boven de wc , en zei dat hy zich wel iets beter voelde dus ik pakte een emmer van beneden en we gingen weer in bed maar chris kon maar niet in slaapkomen maar het was midden in de nacht, ondertussen was chriss tog wel in slaapgevallen , ik was verkouden dus kon ik niet in slaapkomen, opeens schrok chris weer wakker en begon te spugen maar niet in de emmer die ik naast zijn kant van het bed had gezet maar over het dekbed, hy begon helemaal te trillen en ik zei dat hy moest blijven liggen en dat ik het wel zou schoonmaken, dus ik tilde heel voorzichtig het dekbed eraf en gooide het in de wasmachine, toen ik dat deed hoorde ik weer geluiden dus rende ik naar boven en zag dat chriss dit keer niet in de emmer had gespuugt niet op het bed maar overzichzelf , dus ik vraag waarom hy dat deed waarop hy zei; ikk kon het niet inhouden en hy trilde heel erg, en ik pakte zijn hand en gaf hem een emmer en liep met hem naar de badkamer en hy zat op de wc met zijn emmer en ik trok al zijn kleding uit en deed het ook in de was , hy liep naar de douche en hy waste zichzelf en kwam uit de douche en deed zijn zoo lieve pyama aan met I<3mygirl erop en ik had een nieuwe dekbed op het bed gedaan en we doken ons bed weer in en ik hield chris zijn hand vast en zo vielen we in slaap , toen ik de volgende dag wakker werd zag ik dat chriss en heeeel knalrood hoofd had en ik voelde aan zijn hoofd en ik dacht dat mijn hand verbrande zo heet was hy, ik wachtte tot hy wakker werd en zei dat we nu meteen zijn tempratuur gingen opmeten, dus ik pakte de (oor)termometer en deed hem in zijn oor en jahoor 40,0 koorts ik schrok er zelf heel erg van.
en chris zei de hele tijd iik heb het heet ik heb het heet en op een gegeven moment begon hy dingen te zien die er niet waren omdat hy zulke hoge koorts had , zana was ondertussen ook thuisgekomen en dus vroeg ik aan haar wat het beste voor hem was en we zeiden dat we het nog even gingen aan kijken en anders naar de dokter zouden gaaan ,

3 dagen later
chris was nog steeds vreselijk ziek dus haalde we een dokter er bij, de dokter gaf hem een prikje en toen was hy binnen een dag weer beter


watvindenjullieervan???xxx

Reageer (1)

  • Dunzak

    VERDER !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen