Part 22
En waaaauuuw! 62 abo's?!
I love you all! <3
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Na de London Eye en de bezienswaardigheden in de omgeving te hebben gezien, gingen we naar de Starbucks, zoals Harry me daarstraks beloofd had. Eerst moesten we nog even wachten door de hoeveelheid fans die werden aangetrokken door de jongens. Geduldig gingen ze bij hen op de foto en deelden handtekeningen uit.
Binnen bestelde ik een heerlijke 'chocolate frappuchino' en nam plaats aan een tafeltje met Harry.
"Here Zayney!" Anaïs trok hem mee naar ons tafeltje.
Typisch. Waarom moesten ze weer bij ons komen zitten? Chelsea en Alice zaten bij Liam, Niall en Louis aan een ander tafeltje.
Stil dronk ik terwijl Anaïs zowat op Zayns schoot kroop en zich dicht tegen hem aan vleidde.
Ik haatte haar zo.
De spanning was te snijden, niemand zei een woord, behalve Anaïs die de hele tijd troetelnaampjes tegen Zayn, die dat wel leuk leek te vinden, kirde.
Met een kuchje stond Harry op. "Restroom", verduidelijkte hij zich. Meteen stond Zayn ook recht. "I'm going with you."
Hij merkte niet eens dat zijn vriendin op de grond was gevallen en vertrok met Harry naar de toiletten.
"Now, between you and me." Anaïs was terug op een stoel gaan zitten en keek me dodelijk aan. "I see how you look at him, but he's mine!"
Geschrokken schudde ik mijn hoofd ten teken dat ik niks deed.
"You stay away from him, or I make your life a hell."
Als blikken konden doden, lag ik nu al onder de grond te rotten.
"Understood?!" siste ze en ik knikte snel.
Net op dat moment kwamen Harry en Zayn terug en ploften op hun plaatsen neer.
"Oow Zayney, Melody just told me you're a terrible kisser, but I don't think that's true." Ze grijnsde poeslief naar me.
Wat?! Dat had ik niet gezegd! Verontwaardigd keek ik terug.
"Right Melody?" vroeg Anaïs met een veelbetekenende blik.
De woorden die ik eigenlijk wou zeggen, vloeiden weg toen ik besefte dat ik wel moest doen wat ze wou. Wie weet wat ze anders wou doen.
Ik probeerde de woede te onderdrukken en knikte licht.
Zayn keek me woedend aan. Laaiend. Maar dat niet alleen. Hij keek ook gekwetst.
Willen jullie een stukje uit Zayns pov?
Reacties en kudo's zijn altijd welkom.
Reageer (7)
I Kinda gotta kill her
1 decennium geledenOkay wat madame onder mij zegt,
1 decennium geledenWaarom wil ik altijd dingen zeggen die mensen onder mij gewoon zeggen >.<
Haha anway snel weer verder <999
Weetje, iedereen wil een Zayn pov. Maar ik weet niet zeker of ik het wel wil, aangezien je nu niet weet hoe Zayn zich eigenlijk voelt, en dat maakt het boeiend om verder te lezen, terwijl als er in de Zayn pov staat dat hij eigenlijk nog hartstikke verliefd is op haar enz, dan is het zoiets van oh, dat weten we ook weer, hij gaat dus eigenlijk gewoon met een rot kind om zijn verdriet te verdringen, en dat weet je nu niet. En daarom zou ik zeggen, geen Zayn pov, of als je het wel doet, het graag een beetje mysterieus houden.
1 decennium geledenMaar als iedereen anders het wilt, ga ik het natuurlijk niet verbieden om een Zayn pov te doen, ik zeg alleen wat mij leuk lijkt =]
Maar in iedergeval, wel HEEEEEEEEEEL snel verder <3333
OMG WAT EEN TRUT IS ZE
1 decennium geledenjaaa zijn POV lijkt me wel gepast
echt een goed verhaal
oh en hoe is het met Liam en Chelsea?Ja Zayn pov (:
1 decennium geleden