Foto bij 92. She knows

Het is me gelukt! Ik heb ballon dieren gemaakt! Ik kan niet geloven dat ik het ook nog echt gedaan heb! *springt hyper op en neer*
Ik zie mijn toekomst nu al, circusclown!! Nee geintje, ik denk dat ik daar net niet grappig genoeg voor ben. (ik ben sowieso niet grappig :D)

Anyway,
Enjoy!!

Harry, Ron en Hermelien keken haar afwachtend aan. Olette ademde diep in en begon meteen te vertellen. 'Omber weet van jullie club. Ik heb haar en Sneep horen praten over jullie club en ze wouden die stoppen. Ook zijn ze van plan om Perkamentus te vervangen, maar dat kan echt niet! Ik wil jullie helpen, Perkamentus mag niet vervangen worden!' Ze keek hun afwachtend aan. Toen niemand iets zei zuchtte ze. 'Ik weet al een tijdje van de SVP. Al heb ik geen idee wat het inhoud.' Ron keek haar fronsend aan. 'Ik heb het aan niemand verteld!' Zei ze snel. 'Jullie doen iets tegen Omber en ik ben daar blij mee, echt. Ik zal altijd aan Perkamentus's kant staan, hij heeft veel voor me gedaan, ik zal altijd aan zijn kant staan.' Ron keek boos naar Harry. 'Waarom zouden we haar vertrouwen? Ze is een Zwadderaar en daar is een reden voor. Ze is niet te vertrouwen zeg ik.' Hermelien schudde meteen haar hoofd. 'Ze is juist te vertrouwen, kijk naar wat ze allemaal doet. Ik kan nog steeds niet geloven dat je zo over haar blijft denken.' Ron deed boos zijn mond open maar Harry begon te praten voor hij dat kon doen. 'Ik vind dat we hierover moeten hebben ik de volgende bijeenkomst, dat is eerlijker. We gaan allemaal stemmen en de meeste stemmen gelden.' Olette knikte. 'Goed idee. Ik hoop dat jullie iets hebben aan de informatie die ik jullie gegeven heb. Het is niet veel, maar ik het leek me wel belangrijk voor jullie en jullie groep dat jullie het zouden weten. Jeetje, veel jullie's in een zin gebruikt zeg.' Hermelien grinnikte. 'Nou, dan ga ik maar weer.' Ze draaide zich om en liep de trap af.

'Ik zei toch dat ze niet slecht was!' Zei Hermelien toen ze opnieuw de trap af liepen. 'Dat is wat ze wilt dat je denkt, ze hoort gewoon bij Omber zeg ik je. En hebben jullie je nooit afgevraagd waarom ze nu pas op school zit? En niet die jaren daarvoor? Misschien is ze zelfs gestuurd door jeweetwel.' 'Je draait echt door Ron. Waarom zou hij een meisje zoals Olette vragen om naar school te komen? Ze is niet interessant in zijn ogen zou ik zeggen.' Zei Harry. 'Ik vind het nog steeds verdacht.' Mompelde Ron. 'Als het je geruststelt kan ik misschien huiswerk met haar gaan maken, misschien vogel ik wel iets uit.' Ron keek Hermelien sarcastisch aan. 'Ow ja, als ze huiswerk met jou gaat maken vertelt ze heus wel haar levensverhaal! Geniaal Hermelien!' Ze keek hem woedend aan en deed haar mond open maar Harry begon snel te praten. 'Ik vind het geen slecht idee, dan leert Hermelien haar beter kennen en dan kan ze doorgeven of ze iets heeft opgemerkt aan Olette.' Hermelien grijnsde. 'Oké dan, dan begin ik vanaf nu!' Ze stak haar tong uit naar Ron die nog probeerde om het te voorkomen maar Hermelien was al weg voor hij ook maar een argument had bedacht. 'Wat nou als ik gelijk heb en ze is een psychopaat?' Harry schoot in de lach. 'Als ze een psychopaat blijkt ze zijn dan hebben we pech.' Ron zuchtte geïrriteerd. 'Jullie nemen me niet serieus!' 'Zo heb ik me ook best vaak gevoeld. Niet zo'n fijn gevoel vind je ook niet?'

Olette liep rustig richting de Grote Zaal. Misschien moest ze alvast plannen bedenken die ze zou kunnen uitvoeren om de SVP te helpen. Ook als ze er niet in zou zitten zou ze sowieso proberen te helpen. Toen ze de laatste trap af liep zag ze Theodoor staan. Hij liep haar kant op en had een lichte bloos op zijn wangen die hij probeerde te verbergen. 'Hey.' Olette knikte en keek hem bezorgd aan. 'Ben je ziek?' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik had een vraag. Zou je vrijdag misschien met mij...' Ze keek hem fronsend aan. 'Je moet wel je zin afmaken als je wilt dat ik een antwoord kan geven.' 'Zou je vrijdag samen met mij iets leuks willen doen?' Ze knikte. 'Tuurlijk, wat gaan we dan doen?' Hij grijnsde, maar had nog steeds een lichte bloos. Even voelde Olette weer die kriebels in haar buik. 'Dat is een verrassing.' Ze grinnikte. 'Je weet toch dat ik slecht reageer op verrassingen? Als het maar niet te eng is oké?' Hij knikte. 'Olette!' ze draaide zich om en zag Hermelien haar kant in lopen. 'Ik ga dan maar.' Mompelde Theodoor. 'Juist, oké dan. Dan zie ik je zo in de les wel.' Hij knikte en liep de Grote Zaal in. Olette keek naar Hermelien die bij haar stond. 'Ik vroeg me af of je morgenmiddag huiswerk met me wilde gaan maken.' Olette stak haar duim op. 'Lijkt me leuk! Kunnen we elkaar ook ondertussen beter leren kennen.'

Btw, ik heb van die ballon dieren maken een weddenschap gemaakt en heb nu 20 euro gewonnen :D Niet te geloven dat ze (mijn broertje en een vriend van mijn moeder) echt dachten dat ik het niet zou doen! Ow! En ik heb nog nooit zo veel reacties gehad. Bedank voor al die leuke reacties! En bedankt voor de tips en het vertellen van jullie eigen ervaringen met die ballonnen. Kudo? Reactie?

Reageer (4)

  • Mathiii

    ik dacht dat je 2 hoofdstukken per dag ging zetten???!!!???
    Die heb ik NODIG!!!!!x x x

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!
    X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X
    schreef je maar meer!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • 2Gether

    Lol hoofdstuk. Megasuperduperballondierenknutselfestijnpennendopjeshoudertjes. :P Lang woord eh? :D
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • THEsther

    AWESOMEEE!!!!(yeah)(yeah)
    SUPERDUPERSNELVERDER!!!!!

    ben een beetje hyper(A)(nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen