Foto bij 008

'Elina?' Verwonderd kijk ik naar haar onderlichaam dat uit onze gezamelijke kleerkast steekt. 'Wat doe je?'
'Ik zoek mijn nieuwe schoenen. Die laarzen, weet je wel?'klinkt het gesmoord uit de kast.
'Maar... die heeft Katy toch geleend? Voor het feest gisteren?'
Elina komt uit de kast en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Really?'
Ik knik en opluchting verschijnt op haar gezicht. 'O, gelukkig. Pap had die schoenen betaalt en ik ga vanavond met hem eten,'ze rolt met haar ogen, 'en hij vroeg of ik die schoenen kon aandoen om te zien hoe ze me staan.'
Ik geloof inderdaad dat hij dat gezegd heeft. Haar vader is namelijk drie jaar geleden van haar moeder gescheiden en is met een andere man verhuist naar een huis, twee straten bij haar moeder vandaan. En toen ik hem ontmoette was hij inderdaad nogal... laat ons zeggen, modebewust.
'Dus,'zeg ik, terwijl ik me op mijn bed laat vallen en probeer om niet aan Robbie te denken. Meerbepaald aan zijn lippen op de mijne. 'Je vader komt? Wat leuk.'
Elina haalt haar schouders op en kijkt me dan onderzoekend aan. 'Oké, vertel, wat is er met jou gebeurt?' Ze kijkt even bedachtzaam en maakt dan een stop-gebaar. 'Nee, wacht! Robbie heeft je gezegd dat hij je heel leuk vindt?'
Ik haal mijn schouders op. 'Als hij dat wilde duidelijk maken-'
'Hij heeft je gekust!'roept Elina uit. Ze ploft naast me op mijn bed en houdt haar hoofd schuin terwijl ze me nog onderzoekender aankijkt. 'Hoe was hij?'
Perfect.

Reageer (2)

  • EllleVEE

    ZE HEEFT EEN BOYFRIEND KALF!
    ugh; poooooooooooooor justin

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Oeh,bad girl.
    I like her :'D
    Verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen