Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Jenntali

    Yay, 130 hoofdstukken of meer! :D
    Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb.. was weg en gedoe en zo.
    Veeeel gebeurt zeg in de afgelopen hoofdstukken :O Zo lees ik dat Nathaniël dood gaat, en 5 minuten later leeft ie weer :D Dus wel weer voordeel van later lezen (A) Hij is er weer1 En ik was dus niet lang verdrietig :D Oeh, wat baalde ik ervan dat ie dood was, niet meer doen!!!! En weeetje, het is je eigen schuld dat wij boos worden als je minder schrijft :O Dat komt omdat je ons veeeeel te veel verwend hebt, met heel snel, heeeel veel nieuwe deeltjes te plaatsen. Moet je ook niet doen joh! Haha, nee, dat is niet waar. Ik ben er heeel blij mee (A) Maar huiswerk gaat voor (N)Blegh,, school is belangrijk, en wij zijn dat niet (A) Uche, uche. Haha, ben ook blij dat Roseline er weer is!! Ik bedoel, de niet-aan-geheugenverlies-lijdende-Roseline :D De normale xD Okee, ik lul teveel, een beetje om het goed te maken, dat ik al die tijd niet heb gereageerd. werkt niet.. Ik weet het (A)
    Good luck met school! Ik heb nog een week vakantie!! :D:D Haha, okee, ik stop. Snel verder!!! (L)(H) Ik weet niet meer welke het hartje tevoorschijn tovert (A) Maar nu heb je er iig 2!! :D
    xx

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Huiswerk hé, ik ben heel erg blij dat dit langer wordt, je kan je niet voorstellen hoe hard ik dit ga missen!
    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen