*19
De situatie in de woonkamer was nog niet veranderd. Nicole en James waren nog steeds aan het kletsen, Kendall en Carlos waren nog steeds aan het gamen en Gabriëla was dromerig naar Kedanll aan het staren. "Vind je het goed als ik even naar Camille ga?" vroeg Logan. "Tuurlijk, waarom niet?" zei ik. Logan haalde zijn schouders op en liep naar Camilles appartement. Ik liep naar de bank en ging naast Gabriëla zitten. "Hoi" zei ze. "Waarom wou Logan met je praten?" Ik legde het uit. "O, en hij gaat het nu goed maken met Camille?" vroeg ze. "Ja ik denk het." Ik keek naar Nicole en James. Ze pasten goed bij elkaar, vond ik. Nicole merkte dat ik keek en ze knipoogde naar me. Ik glimlachte terug. "Hoe is het met missie "Kendall uit vragen"?"vroeg ik zachtjes aan Gabriëla. "Nog niet gedaan." Ze keek beschamend.
~Logan POV~
Ik ging naar Camille om haar te vragen of ze weer gewoon kon doen, zoals ze altijd deed, voordat ze in haar hoofd had gehaald dat Naomi mij leuk vind. Dat was niet zo, volgens mij. Camilles deur stond open. Ik liep naar binnen, zonder te kloppen. Camille zat met haar laptop op de bank. "Hey" zei ze zachtjes, toen ze me zag staan. Ze klapte haar laptop dicht en klopte met haar hand op de plek naast haar. Ik ging zitten. "Wil je wat drinken?" vroeg ze. Ik knikte en Camille liep naar de keuken. Even later kwam ze terug met twee glazen cola. "Ik wil even met je praten." zei ik en ik pakte een glas cola aan. "Dat dacht ik al, maar eerst wil ik wat zeggen: Ik wil geen ruzie met jou. Ik doe raar tegen Naomi, maar ik wil jou gewoon niet kwijt." Ze keek me verdrietig aan. "Dat weet ik. Ik wil jou ook niet kwijt en daarom zou ik graag willen dat je je excuses aanbied aan Naomi." zei ik. "Ja dat zal ik doen" "Is goed. Zijn we weer vriendjes?" vroeg ik met een kinderlijk stemmetje. Camille schoot in de lach. Ik stond op. "Ja, ik zou niets liever willen." Camille stond ook op en knuffelde me. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ze keek op en zei:"Ik hou van je, Logan." "ik ook van jou" antwoordde ik en ik kuste haar.
Na een tijdje trok Camille zich voorzichtig los en vroeg:"Zullen we nu dan maar naar Naomi gaan?" "Ja, is goed, maar Naomi is bij ons in 2J, hoor" zei ik voorzichtig. "waarom?" Camille schoot bijna uit haar slof. "Rustig, Camille. Ze was gewoon even langsgekomen om een nieuw meisje aan ons voortestellen." Ik vertelde maar niet dat ik Naomi had willen spreken. Hand in hand liepen we naar 2J.
~Oke het is dus weer goed tussen Logan en Camille (). Dus...reactie, kudo, abo? btw: sorry dat het zo'n kort hfdstuk is, maar ik denk dat de volgende langer is:)~
Reageer (2)
NEEE! HET MAG NIET GOEDKOMEN!!!
1 decennium geledenhahah dat klinkt zo evil lol
xxxx
IK moet ff wat gaan doen -.-