Foto bij My life as the daughter of Fernando Torres. 2

.






WTF. ik slaag zijn hand weg."je moet niet zo bitcheg doen ik weet wel dat je het wil' nee dus toch niet."als je mij nog 1 keer aanraakt he dan... ""dan wat? ga je je vader halen" zei Remco.waarom denkt die nu da ik mn vader ga helee. "laat me toch gerust" en ik ren naar mijn klas, ik haat hun kunnen ze niet iemand anders peste nee ik moet het zijn DE dochter van Fernand Torres wel .., Ik haat hem!
'waarom ben je laat!" vroeg de leerkracht."gewoon, daarom" ik heb nu echt geen zin in haar gezeik."wel als je eht niet aan mij wil uitleggen dan kan je het bij de directrice doen" en ze wees naar de deur."best" zei ik en ging naar de directeur. Nu dit nog. ik klop en ga naar binnen en ga op de stoel zitten."wat heb je nu WEER gedaan" vroeg Mv.straay. "niets" antwoord ik."dan moet ik je vader ALWEER bellen" ik zucht. "kan je nu niet gewoon voor 1 keer niets doen en me lqten gaan" "voor 1 keer? er is altijd wel iets met jou Leyla" ik kijk rond. "ik bel je vader" ik zucht en zie dat ze belt. "jaa u dochter was weer te laat in de klas en ze is grof en wilt niet zeggen waarom en ja .... nee natuurlijk niet..........ja, ik snap u ,...... oke, nog een prettige dag verder. ze legde af. "wel je gaat nablijven morgen" ik zwijg en kijk har geërgerd aan. sta recht en ga naar buite want het was al pauze.


[THUIS]

ik ga naar binnen. Nu ga ik het horen, hij moet niet denke dat ik naar hem ga luisteren.
ik gooi de sleutels op tafel"Gooi niet, ik wil geen krassen opde tafel" zegt Jessica, whatever ik stap verder en wil naar boven gaan."Hier blijven" hoor ik dan achtrer me, ik draai me om en zie mn vader. ik zucht "wat?" "waarom was je te laat in de les?" "gewoon" zijn zijn zaken niet."weet je ik ben het beu dat Mv.Straay me altijd moet bellen." "tja" hij kijkt me boos aan."moet je neit voetballen ofzoo" ik ga naar de keuken en en drink wat water."nee deze week niet" das dan voor de eerste keer. "en moet je ni studeren ofzoo""noops, kga uit" en wil dan naar boven gaan."nee je gaat niet uit, je blijft vandaag thuis en gaat leren punt uit" WTF denkt hij nu echt dat ik naar hem ga luisteren:O "jaja en wat nog, ik ga uit en ik beslis zelf wa ik doe" koppig ren ik naar mijn kamer. ik ga in mijn inloopkast en kijk of er wat tussen hangd dat ik zal aandoen maar dan zie ik Brooke komen.


verder? srry dat ie nu nog saai is(H)

Reageer (7)

  • desperately

    wat moet zij nu weer
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • VETTEL_5

    snelsnelverder <3

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Jaa natuurlijk moet je verder, Dôh!
    enn hij is niet echt saai hoor!
    XxX

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!!
    x

    1 decennium geleden
  • Dreamability

    verder!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen