Foto bij Hoofdstuk 15

Oh, hoe ga ik dat hem vertellen. Ik keek hem aan en begon alles te vertellen. Na hem alles te hebben verteld keek ik hem aan om zijn reactie te peilen. ‘Dus… je bent hem maar twee keer tegen gekomen?’ ‘Ja.’ Ik rilde van de kou. Andreas zag het en trok me mee naar binnen. ‘Kom we gaan dansen.’
Toen we al een tijdje dansten tikte er iemand op Andreas’ schouder. Het was Thomas, ‘Hé, mag ik aftikken?’ Andreas knikte en gaf me een kus op mijn wang en een klap op Thomas’ schouder. ‘Vindt je het een beetje leuk hier?’ ‘Het is wel leuk. Maar niet mijn ding.’ Thomas lachte. ‘Kom, ik wil je aan iemand voorstellen.’ En Thomas trok me mee, naar zijn ouders. ‘Mam, pap, ik wil jullie graag voorstellen aan Zoë. Zoë, dit zijn mijn ouders.’ Ik keek Thomas zijn ouders aan, zijn moeder, dat zou mijn zus kunnen zijn, ze leek zo op mij dat het niet meer grappig was. ‘Hallo ik ben Zoë, prettig om met u kennis te maken.’ En ik stak mijn hand uit. De koning was de eerste die hem aan nam. ‘We hebben elkaar al eerder ontmoet, maar het is nog steeds prettig om je te ontmoeten.’ De koningin viel hem bij en pakte mijn hand ook. ‘het is inderdaad prettig om je te ontmoeten.’ ‘insgelijks mevrouw.’ ‘Je bent de eerste aan wie Thomas ons voorstelt. Kom even mee naar achteren, dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen.’ Zei de Koningin. En ze trok me mee naar achteren.




Bonsoire People!
voor ik begin! sorrysorrysorrysorrysorry dat ik zolang niet heb geschreven. ik ben een beetje inspiloos en moet nog heel veel doen. op vanavond na. *thankgod*
ik heb een vraagje.. want vinden jullie dit beter lezen of hoe ik eerder heb gedaan. dus dat zijn lange stukken.
Persoonlijk... vind ik dit voor mezelf ook wel makkelijker, want dan kan ik meer plaatsen. en hoef ik er ook niet zolang over te doen. snappie?? maar ik zou het wel heeeeeel lief vinden als jullie ff reageren!! dus reactie's met meer inhoud dan "Snel Verder"
xxx Inge(H)

Reageer (5)

  • Imperi0

    oke zoë hoort niet bij haar ouders ze is een vondeling
    nu weet ik het echt zeker
    de koningin is toch zeker wel ouder dan haar hoop ik

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Ik vind het wel goed zo, rond de 400 woordjes!:D
    Leuk hoofdstukje!!
    Snel verderr(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Pam

    ik heb geen f lauw idee wat beter is. Misschien als je fifty-fifty doet
    niet zo lang als eerst en niet zo kort als nu, er tussen in?

    Maar mij maakt he tniet zo uit, maar als het te lang duurdt voor één nieuw hoofdstuk moe tik het vorige hoofdstuk weer terug lezen, wat soms wel irritand is.
    Ik denk dat er tussen in het beste is:$

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    (A) lief ben ik he?
    Zo is het fijner. Vibd ik en i love jou story nog steeds.
    Oke. Ik verspil nu echt je tijd volgens mij.
    Tijd die je beter kunt gebruiken (A) Snap je hem? xD
    Ok. Dit is onzin. Dan zijn perry en vliegebde pinquins. Of een mix. Veel minder zinsloos.
    Zinloos maar ik heb geen zin om te verbeteren.
    Trouwens ik wert hoe helpend reacties kunnen zijn (A)
    Daarom ben ik ook zo lief om nu je tijd te verspillen. xD

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen