Foto bij 006

Veertien jongens floten. Twee jongens sloegen beschaamd hun ogen neer. Drie jongens probeerden in mijn kont te knijpen.
Dat is nu het resultaat van in de armen van een jongen in een korte pyjama door de gangen van onze school tot de cafetaria te lopen. En, o ja, één jongen was wel erg dichtbij. Robbie.
Ik grinnik als hij me eindelijk neerzet op een stoel. 'Wel, mevrouw Thomson, is dat uw nieuwe klederdracht? U bent zich ervan bewust dat kleren op deze school tot onder de knie moeten komen? En uw schouders moeten bedekken? Behalve in de zomer als het heel warm is,'zegt meneer Smith, terwijl hij op ons af komt gelopen. Hij kijkt naar buiten. 'En het lijkt me niet echt zomer,'voegt hij er dan aan toe.
Robbie grijnst. 'Het is mijn schuld, meneer Smith, ik heb haar ontvoerd uit haar kamer en heb haar geen tijd gegeven andere kleren aan te doen.'
'Ja, u houd zich inderdaad ook niet echt aan de kledingsvoorschriften,'knikt meneer Smith, maar het is duidelijk dat hij de blote borstkas van Robbie helemaal niet erg vind. Wat is het ook stom dat de helft van de leerkrachten hier homo zijn.
'Dit is uw laatste waarschuwing, meneer Muck, mevrouw Thomson.' Smith kijkt ons over zijn brilletje streng aan en beent dan naar de andere kant van de cafetaria, waar de andere leerkracht staat die de cafetaria in het oog moet houden.
Ik buig naar Robbie toe en hij grijnst. 'Thanks.'
Lachend trekt hij een wenkbrauw op. 'Voor wat?'
'Voor me te redden.'
'Ik vertelde alleen de waarheid.'
Eerlijk gezegd ken ik maar een andere jongen die net hetzelfde zou doen, en dat is Justin. En met de gedachte aan mijn VRIENDJE buig ik weer van Robbie weg en val aan op het eten dat op de tafel staat.
'Honger?'lacht Robbie, terwijl hij een lok haar dat op de tafel hangt, bijna in mijn eten, wegstrijkt.
Ik knik overtuigend en bijt een groot stuk uit mijn appel. 'Heb je geen honger?'vraag ik dan, als ik zie dat hij enkel naar mij kijkt en het eten op de tafel niet eens lijkt op te merken.
Kijk daar! Eten!
Eh, hé, hallo, ben jij wel een jongen? Ik zei "Kijk daar! Eten!"


Wauw... en nu weet ik hoe het voelt om in shock te zijn ;o
Een vriendin van me heeft net gezegd dat ze vanaf maandag naar het internaat gaat ;(

Reageer (1)

  • Rembrandt

    Hahaha verwar hem niet met Seth af Paul :'D
    En heette Madison geen Murray met haar achternaam?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen