Part 21
Ik hou van jullie reacties!
Ik hou van jullie kudo's!
Ik hou gewoon van jullie mijn superlieve lezers!
Bedankt!
Wat vinden jullie hiervan:
Sprookje herschreven
Dus als jullie willen, mogen jullie altijd lezen.
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Blijkbaar logeerde Anaïs ook in het huis van de jongens. Net als Chelsea die bij Liam sliep, verbleef zij in Zayns kamer.
Wat ze daar deden, wou ik niet weten. Ik werd al misselijk bij de gedachte alleen.
Nog steeds verspilde Zayn geen woorden aan me, in tegenstelling tot Anaïs die geen gelegenheid liet lopen me te laten weten hoe geweldig Zayn wel niet was als lief.
"But you already know of course." kirde ze. "Cause you're his ex."
Ik had alleen licht geknikt. Wist ze dat ik nog met Zayn in mijn hoofd zat en deed ze het om me te kwetsen? Of had ze dat echt niet door?
Na een paar dagen in het huis te hebben doorgebracht, besloot Louis dat we toch echt wel eens wat buitenshuis moesten doen. De rest knikte instemmend en de jongens besloten dat ze ons vandaag de ‘London Eye’ en omgeving zouden laten zien.
Met z’n negenen gingen we op weg. Anaïs hing aan Zayns arm en giechelde de hele tijd om alles wat hij zei en geërgerd keek ik ernaar.
“Just don’t look”, fluisterde Harry tegen me waardoor ik opschrok. Hij knikte naar Zayn en Anaïs en ik zuchtte. “I know.”
“Your’re so funny, Zayn!” giechelde ze. “My Lovely Zayn!” Ze riep zijn naam zo luid, dat iedereen in de omgeving kon horen dat ze met een van de leden van One Direction was. Ze trok zich dicht tegen hem aan en wierp een vluchtige grijns naar me toe waardoor ik mijn gezicht voelde betrekken.
Snel trok Harry me mee bij hun uit de buurt. Ik keek rond. Overal zag je hier rode telefooncellen, rode tourbussen en starbucks coffee shops. “We go there later”, grinnikte Harry toen hij me zag kijken en ik glimlachte. We moesten de weg oversteken. Met witte krijtverf stond op het asfalt ‘look left’ of ‘look right’. Aangezien het rood was, bleven Chelsea, Alice en ik meteen staan, maar de jongens trokken ons gewoon mee over. “It’s easy to see the difference between tourists and the people who live here”, legde Harry met een lachje uit. “The tourists stop when the light is red.”
We liepen verder en keken naar het enorme reuzenrad, dat de ‘London Eye’ noemde.
“Do you wanna go with me?” Anaïs keek me aan en knikte ernaar.
Verrast keek ik terug. “Don’t you want to go with Zayn?”
Ze schudde haar hoofd en zei dat hij niet wou.
“Duh, he’s afraid of heights”, mompelde ik en een blos verscheen op Zayns wangen.
“So what? Melody’s scared of spiders.”
“Problems with that?”
“Yeah, it’s stupid.” Iets van woede was uit zijn gezicht af te lezen en ik keek kwaad terug.
“You’re stupid!”
Dat was typisch mij. Als het erop aan kwam, kon ik nooit iets goeds bedenken om te zeggen.
“Look at yourself!” Nu keek hij helemaal kwaad.
Snel trok Harry me bij Zayn weg. “Let it be.”
Nog net zag ik op Anaïs’ gezicht een grijns die ze snel weer wegtoverde.
Reageer (5)
Omg, anais is stom en waarom doet zayn zo?
1 decennium geledenWTF- bitch!
1 decennium geledenhaha snel veder!
Oelala
1 decennium geledenOMG.
1 decennium geledenZAYN, doe lief.
en wees geen sukkel.
je hebt het zelf verpest..
snel verder x
Awww Sukkel..
1 decennium geledenIk wil zijn hoofd van zijn nek afrukken!
Nu ik het zeg kan het eigenlijk wel.
ik vind harry lief.
Melody moet met hem krijgen.
Die ananas hoofd doet alleen zo zodat ze bekend wordt als de vriedninnetje van Zayn. De hufter.
Ze moesten vechten.
Dan moest Zayn haar terug willen, maar schudt zij haar hoofd en loopt naar Harry.
Hahaah hele fantasie.
Om een lang verhaal kort te maken:
SNEL VERDER!!!