Hoofdstuk 19
Wat deed jij nou zie shanti boos tegen mij. Iedereen weet toch dat het Moskou was sukkel. Ik dacht echt dat het Sint Petersburg was. Shanti zuchtte en liep stampvoetend weg. Ik zag Azize kijken ze liep naar mij toe ik liep snel de andere kant op.
1 dag later.
Shanti was nog steeds boos op mij omdat ik het verkeerde antwoord had gegeven. Het was pauze en ik zat met Fay,Irmak,Flip en Tobias buiten. Azize kwam aan de ene kant eraan lopen en Shanti aan de andere kant toen Shanti zag dat Azize eraan kwam draaide ze zich om en liep naar haar zus toe. Ik bloosde toen Azize bij ons kwam zitten. Flip zag dat en zei hey Marc je bloost ik verzon gauw een smoesje van dat ik het koud had.
In de les van Gym moesten we hardlopen meneer van Dereecken liet ons zweten. Ik probeerde een grapje uit te halen bij Shanti zogenaamd een bal op haar gooien dat vond ze niet leuk. Ze duwde mij naar achter en schreeuwde van hou op klootzak laat me met rust stomme Rus. Ik zei hallo ik ben een Nederlander hoor ga gauw maar terug naar Suriname dan hadden we nu geen last van je gehad. Haha zei Shanti kan je niks anders bedenken dat zei je vorige week ook tegen Azize en ze liep weg. Niet op letten zei Abel zullen wij even over badmintonnen.
Ja is goed zei ik.
Er zijn nog geen reacties.