Foto bij 01

Reactie?? (flower)

In mijn zwarte mini jurkje sta ik wild op de grote dansvloer tussen een grote groep jongere te dansen. Mijn zwarte jurkje komt tot net iets verder dan mijn billen, is strapless en zit nauw om mijn lichaam. Ik had er mijn twijfels over, maar volgens de jongens stond het jurkje mij perfect, dus heb ik het maar aangedaan. Na Liam vandaag overlade te hebben met cadeau'tjes, was het nu tijd voor een big party! Hij had een hele groep mensen gevraagd en ze waren dan ook allemaal met verscheidene introducé gekomen. Het paste maar net in de grote schuur die ze midden in een weiland hadden gehuurd. Liam had een onbekende, maar hele goed dj ingehuurd, waar iedereen nu op aan het los gaan was. Zoals Louis had beloofd, is er heel de avond een van de jongens bij me gebleven, wat meestal Louis en Niall waren. Harry en Zayn hadden al meerdere meiden gezoend en Liam kon er ook wat van. Ik vroeg me dan ook af of hij straks niet straalbezopen het podium op zou gaan, maar tot nu toe viel het allemaal nog wel mee...

'Liam, buddy. Kom eens even naar het podium!' Joelt Zayn vrolijk door de microfoon. Het duurt even totdat Liam door de menigte is gekomen en op het kleine podium staat. 'One. Two. Three. Four.' Heel de zaal begint heel hard 'Happy birthday' te zingen. Liam, die toch wel aardig bezopen is, krijgt er tranen in zijn ogen van. Waarschijnlijk kent hij nog niet eens de helft van de mensen hier, toch is het aardig ontroerend om te horen. 'Oh my god! Ik hou van je, Liam!' Gilt een van de meiden. 'Wie liet die fans hierbinnen?' Mompelt Liam tegen Zayn. Zayn schiet in de lach, maar was even vergeten dat de microfoon nog aanstond, dus zijn lach galmt door de zaal, waardoor meerdere mensen in de lach schieten. 'Zullen we de party buiten door laten gaan?' Vraagt Zayn als hij ziet dat het al half vijf is, 'Dan zien we de zon opkomen!' Ik besef al snel wat hij ziet en trek Louis mee naar buiten, voordat we om ver worden geduwd door de menigte. We gaan een beetje aan de buitenkant van iedereen op het gras zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk of hij nuchter is. 'Dit waren echt een paar geweldige dagen', zeg ik. Louis knikt instemmend en drukt een liefdevol kusje op mijn wang. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en kijk hem verliefd in de ogen. 'Je ziet er tegen op, hè?' Vraagt Louis. 'Wat?' Speel ik onschuldig. 'School', zegt hij. Ik knik somber. 'Ik wil bij jou blijven', klaag ik. Hij grinnikt en drukt zijn lippen speels op de mijne. 'Nog een jaartje, dan kan je bij mij blijven', zegt hij. 'Als ik een baantje vindt', reageer ik. 'Ik weet toch wel dat je boek wordt uitgegeven', zegt hij. 'Ik weet het niet hoor', zeg ik onzeker en wendt mijn ogen af. Hij beveelt me hem aan te kijken, door met zijn vingers mijn kin omhoog te duwen. 'Ik weet het zeker. I believe in you', fluistert hij en hij drukt zijn lippen op de mijne. Zachtjes bewegen onze lippen op en neer en laat ik mijn tong over zijn lippen glijden. Hij opent gewillig zijn mond, waarop mijn tong op onderzoek uitgaat.

'Kijk', gilt een van de fans. We kijken tegelijkertijd om en zien een fel rode bol langzaam omhoog rijzen. 'Wauw', fluisteren Louis en ik ademloos tegelijkertijd. 'Het is prachtig', fluistert Niall, die naast me komt zitten. Ik vlecht ook mijn vingers door die van hem en met z'n drieeën kijken we naar de zonsopgang. Als de zon verkleurt naar geel, begin ik pas te beseffen dat ik kapot ben. Louis lijkt het te merken, want hij stelt voor om terug te gaan. Niall loopt met ons mee. 'Waar is de rest?' Vraag ik. 'Liam is nog op het feestje en Zayn en Harry zag ik beide met een meisje weglopen', zegt Niall. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Daar zal Liam ook nog wel eindigen', zegt Louis lachend. 'Jij niet?' Vraag ik aan Niall. Hij schudt zijn hoofd. 'Ik ben niet zo van de one night stands', zegt hij. 'Je zal vast wel een lief meisje vinden', zeg ik als ik zijn blik zie en ik druk een vluchtige kus op zijn wang. Niall kijkt me dankbaar aan. 'Welterusten', zegt Niall en hij verdwijnt zijn kamer in. Ik staar naar de trap. 'Vermoeiend, hè? He-le-maal naar boven?' Plaagt Louis achter me. Ik knik vermoeid. 'Let me help you', fluistert hij en even later zweef ik in de lucht. Louis heeft me opgetilt en ondanks dat hij zelf ook kapot is, draagt hij me naar boven en legt hij me op bed neer. We zijn allebei veel te moe om ons nog uit te kleden, dus kruipen we maar zo onder de dekens. Ik kruip dicht tegen hem aan en een paar seconde later hoor ik zijn zachte gesnurk al. Normaal vind ik het irritant, maar bij hem is het wel schattig. Ik kijk naar zijn lieve gezichtje, waardoor een glimlach mijn gezicht siert. Ik sluit mijn ogen en hou het beeld helder in mijn gedachte. Dit is misschien wel de laatste keer dat ik hem zie...

Reageer (1)

  • myrthe1998

    echt een super mooi verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen