Foto bij 02 [16+]

Reactie?? (flower)

Na het strand lopen we snel terug naar huis. We hadden van te voren niet verwacht dat het zou koud zou gaan worden. 'Ik ga slapen', roep ik luidruchtig als ik het huis binnenloop. De jongens knikken vermoeid. Ze blijven hun hoofd maar knikken alsof het bij elke beweging er mee af gaat vallen. 'Hoe kunnen jullie nou moe zijn?' Vraag ik verbaasd. 'We moesten hard werken van de week', zegt Liam. 'Hoe kon jij dan naar mij komen?' Vraag ik automatisch aan Louis. Hij wiebelt geheimzinnig met zijn wenkbrauwen. Ik prik hem in zijn zij, zodat hij een spastische beweging naar rechts maakt. 'Niet meer doen', waarschuwt hij me. 'Of anders?' Vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Dat wil je niet weten', zegt hij en hij drukt een kus op mijn lippen. 'Dat willen wij ook niet weten', valt Niall me in de rede. Ik grinnik en neem daarna 'afscheid' van de jongens.

Louis en ik lopen onze slaapkamer in en laten ons op bed vallen. 'Ik ben kapot', zucht ik. 'En dan moet je je ook nog wel he-le-maal uitkleden', plaagt Louis me. 'Ja, met jou elke dag zijn is zwaar', zeg ik en ik steek mijn tong uit. Louis begint me te kietelen, waardoor een harde gil mijn mond verlaat. 'Hou... Op..!' Roep ik tussen het lachen door. Hij blijft doorgaan tot de tranen over mijn wangen lopen en houdt dan op. 'En nu niet meer brutaal zijn', zegt hij lachend. Ik hef mijn kin en draai mijn hoofd van hem weg. 'Je bent schattig als je boos probeerd te zijn', zegt Louis lachend. Ik kijk hem uitdagend aan, maar besluit er niets op te antwoorden.

Ik ga met moeite opstaan en kleedt me langzaam uit. Ik voel Louis zijn ogen over mijn lichaam glijden, maar het geeft me geen ongemakkelijk gevoel. Louis had me laatst al heel duidelijk gemaakt dat ik het mooiste meisje op de wereld ben, dus onzeker bij hem in de buurt ben ik in ieder geval niet meer. Ik trek een zijde nachtjapon, die net onder mijn billen komt, aan. 'Awh', klaagt Louis. 'Wat?' Vraag ik quasi-verbaasd. 'Ik zie je liever zonder dat geval', zegt hij. Ik kijk hem beledigt aan. 'Ten eerste gebruik je nooit zulke taal tegen een meisje, en ten tweede dit 'geval' zit lekker', zeg ik met opgeheven kin. Louis komt voor me staan en legt zijn handen op mijn heupen en kust me. Zijn handen glijden al snel onder het jurkje en trekken het in een vloeiende beweging uit. 'Ik zei toch dat ik je liever zo zie', zegt hij lachend. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Dan jij ook', fluister ik zwoel in zijn oor en ik druk mijn lippen op de zijne. Ik trek zijn shirt in een vloeiende beweging over zijn hoofd en laat mijn handen elk stukje van zijn lichaam betasten. Hij trekt zelf zijn broek uit, wat amper gaat in deze kleine kamer en trekt mij daarna mee het bed op. Hij kust me en laat zijn tong uitnodigend over mijn lippen glijden. Gewillig open ik mijn mond en laat onze tongen een innig spel spelen. Zijn vingers vinden de sluiting van mijn beha en maken het behendig los. 'Vaker gedaan?' Vraag ik quasi verontwaardigt. Louis besluit er maar niet op te reageren en brengt zijn mond naar mijn tepels. Zachtjes zuigt hij er aan en laat streelt ze met zijn tong. Een zachte kreun ontsnapt over mijn lippen. Ik laat mijn handen over zijn lichaam gaan en voel het randje van zijn boxshort. Ik trek hem uit en kijk hem afwachtend aan. Eerst even checken of hij wel verder wil, maar dat antwoord komt al snel, want even later liggen we allebei bloot. Zijn handen strelen allerlei plekjes en laat me dingen te weten komen, die ik nog nooit had geweten. Hij steunt op zijn ellebogen en kijkt me vragend aan. Ik beantwoord zijn in stilte gestelde vraag met een kus. Hij kijkt me aan en fluistert in mijn oor: 'Ik ga niet zonder een hoesje in je poesje.' Ik schiet in de lach, maar die wordt gesmoord doordat Louis lachend zijn lippen op de mijne drukt. Ik laat mijn hand over de grond glijden, totdat ik mijn broekzak heb gevonden. In een simpele beweging haal ik de condoom eruit en doe hem bij hem om. 'Nou blij?' Vraag ik lachend. Hij kijkt me lachend aan en drukt zijn lippen in mijn nek, waardoor er weer een zachte kreun van genot over mijn lippen glijdt. Hij spreid mijn benen een beetje en komt bij me binnen. Harde kreuen glijden over onze lippen, terwijl hij harder begint te stoten. Ik bereik mijn hoogtepunt en even later Louis ook. Hij komt weer uit en nestelt zich naast mij neer. Zachtjes hijgt hij in mijn nek na. Zijn warme adem strijkt over mijn nek en laten mijn nekhaartjes overeind staan.

'Heb je het koud?' Fluistert hij, na een korte stilte, als hij het kippenvel op mijn armen ziet. Ik knik en even later ligt er een deken over ons heen. Ik kruip dicht tegen Louis aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Hij legt zijn armen beschermend om mij heen en streelt zachtjes mijn blote rug. 'Ik hou van je', fluistert hij. 'Ik ook van jou', fluister ik terug. Langzaam aan hoor ik zijn ademhaling langzamer worden en klinkt er een zacht, maar schattig gesnurk. Ik grinnik en ontspan zelf ook. Mijn ogen worden steeds zwaarder en niet veel later val ik ook in een diepe slaap. Dromend over Louis, de liefde van mijn leven...

Reageer (1)

  • Sannewxx

    Ik moest echt lachen bij het zinnetje: 'Ik ga niet zonder een hoesje in je poesje.'
    Haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen