vinden jullie het stom als ik er geen foto bij zet?? zet ff in je reactie of je dat vind of niet...thnx

We waren nog steeds aan het wachten op de pizza's en we waren een film aan het kijken. We keken "Twilight". Eigenlijk had ik hem veel te vaak gezien, maar Gabriëla had niet veel andere films. Er werd geklopt. "Dat zullen de pizza's wel zijn."zei Gabriëla vrolijk en ze sprong op om de deur open te doen. Het was niet de pizzabezorger maar Logan. "Hoi Logan!' zei Gabriëla, nog steeds opgewekt. Ik hoorde niet wat Logan antwoordde. "Naomi!" riep Gabriëla. "Logan wil je spreken" Wat had ze? Ze deed zo vrolijk. Ik liep naar de deur. "wat is er?" vroeg ik aan Logan. Hij zag er weer verdrietig uit. "Kan ik even met je praten?' vroeg hij. "Ehm..."Ik keek hoelaat het was. De pizza's konden elk moment komen. "Vind je het goed als ik vanavond even langs kom, want dan kan ik zometeen eten. We hebben pizza's besteld en die kunnen elk moment bezorgd worden." "Ehh...ja is goed. Ik zie je wel komen." zei hij en hij liep zonder verder iets te zeggen weg. Ik deed de deur weer dicht en ging weer naast Nicole op de bank zitten. Ik zat nèt, toen er weer werd geklopt. Gabriëla stond op en dit keer was het wel de pizzabezorger. Ze pakte de pizza's aan en betaalde. Ik pakte mijn portemonnee om mijn pizza terug te betalen, maar Gabriëla zei:"Nee joh, Ik trakteer!" "Oké, maar even 1 vraagje: waarom ben je zo hyper en blij?" vroeg ik. "Omdat ik smoorverliefd ben, duh! Jij zou ook vrolijk moeten zijn!" "ja, zeker omdat de jongen die ikleuk vind een ongeloofllijk aardige vriendin heeft, die alleen maar aardige dingen kan doen." zei ik sarcastisch. "Ow ja..." was het enige wat ze daarna zei. "En ik ben ook blij, want ik ben verliefd op een jongen die ik niet ken!" riep Nicole ineens, lachend. Gabriëla en ik schoten in de lach. Het klonk ook best grappig. Ik pakte een stuk pizza en nam een grote hap. Mmm...

Toen de pizza's op waren zei ik:"Zullen we dan maar naar 2J gaan? Ik wed dat Nicole niet langer meer kan wachten om haar prins op het witte paard te ontmoeten." Gabriëla lachtte en Nicole knikte, alsof ze echt niet langer meer kon wachten. Ik stond op, fatsoeneerde mijn kleren en liep naar 2J, gevolgd door Gabriëla en Nicole. Ik klopte op de deur en James deed open. Nicole werd gelijk rood. "Hey James!" zei ik. "Dit is Nicole, een nieuwe vriendin van mij en Gabriëla." James stelde zich voor. Ik moest Nicole op haar tenen trappen voor ze wat zei. "Nicole Crystals" stamelde ze. James glimlachde en knipoogde naar haar. Nicole viel zowat in katzwijm. Ik trok haar mee naar binnen. Kendall en Carlos waren aan het gamen,. maar ik zag Logan nergens. Ook Katie en Mrs. Knight waren nergens te bekennen. Gabriëla plofte op de bank en Kendall glimlachtte naar haar. Hij vroeg op ze ook wou gamen, maar Gaab bleef liever kijken. "Waar is Logan?" vroeg ik aan James, die met een nogal rode Nicole aan het praten was. "Die is in zijn kamer. Hij zei dat als jij er was, je gewoon naar hem toe mocht gaan." Hij wees waar Logans kamer was en ging weer verder met zijn gesprek. Ik liep naar Logans kamer en klopte zachttjes op de deur. "Logan mag ik binnenkomen?" vroeg ik. "Ja, hoor" Ik deed de deur open. Logan lag op zijn bed te lezen. "Hoi" zei hij zacht. "Hee" Mijn stem klonk vet hoog. "rustig aan Naomi" waarschuwde ik mezelf. "Waarom wou je me spreken?"vroeg ik. "Nou, ik wil even met je praten. Ik wil graag dat je me helpt met...met Camille." "Hoezo moet ik je helpen?" vroeg ik verbaasd. Ik ging voorzichtig naast Logan zitten, op de rand van zijn bed. Ïk weet niet meer wat ik met haar moet doen" bekende hij. "En hoe kan ik je helpen dan?" vroeg ik. Ik begreep hem niet. Hij bleef een hele tijd stil. Ik wachtte geduldig totdat hij weer iets zou zeggen. Ik keek zijn kamer rond en het viel me gelijk op dat hij heel veel boeken had. Waarschijnlijk hield hij net zoveel van lezen als ik. "Ik ben bang dat als ik het uitmaak, ik daar later spijt van krijg. Wan ik vind haar nog steeds leuk. En omdat ik haar leuk vind, voel ik me schuldig tegenover jou." Hij keek me aan. "Ten eerste: Jij hoeft je niet schidlig te voelen, want het boeit me niet cht dat Camille zo doet. Het is natuurlijk vervelend, maar ik weet dat ze me toch niet kan krijgen, dus probeer ik haar te negeren. Ten tweede:Ik ga jou niet zeggen wat je wel en niet moet doen. Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt. Maar ik wil wel heel graag vrienden zijn, maar ik wil liever niet tussen jou en Camile in komen te staan. Dus misschien als wij wat minder met elkaar omgaan,, draait Camille wel bij." Dat laatste zei ik met pijn in mijn hart. Maar Logan schudde zijn hoofd. "Ik heb je al gezegd dat ik jou niet ga opgeven voor een betere relatie." "ja dat weet ik, maar waarmee moet ik je helpen dan? Ik kan toch verder niks doen?" Ik keek hem vragend aan. "Nee, dat is waar. Maar ik wil gewoon dat jij weet dat ik er zelf ook van baal, dat Camille zo doet." "Je denkt toch niet dat ik dat niet wist? Je bent best wel chaggie." Logan grinnikte. "Ja, ik heb niet zo goed geslapen. Naar gedroomd." "Jij ook al? O, ik zou nog vertellen wat ik had gedroomd." Ik had toch besloten om het hem wel te vertellen. "Dat is waar. Ik was het al weer vergeten. Wat heb je gedroomd?" HIj keek me nieuwschierig aan. Ik vertelde het hem, en toen ik klaar was zei Logan:"Ik zal je nooit uitlachen!" "Dat weet ik heus wel. Het was maar een droom, joh" zei ik. "Tja...dat is waar. Maar eerlijk gezegd zie ik Camille er wel voor aan." Hij was even stil en toen zei hij:" Hoor mij nou. Het is niet bepaald aardig om zo over je vriendin te praten." Ik lachtte. "Maar het is stiekem wel de waarheid toch?" vroeg hij daarna. "weet ik niet. Jij kent haar beter dan ik. Maar ik denk het wel." antwoordde ik. "Hmmm...laten we er maar over ophouden, want ik denk dat het nog wel even duurt voorda jeje eerste concert hebt." zei Logan. "ja, dat is waar." zei ik, maar ik dacht er achteraan:"Het duurt minder lang dan jij denkt." Gabriëla en ik hadden besloten om nog niks te vertellen van ons idee. "Kom je mee naar de rest>" vroeg ik. "Er is een nieuw meisje hier gekomen en die wou ik aan iedereen voorstellen." "Is goed." Logan stond op en hield de deur voor me open. "Na u..." zei hij met een deftige stem. Ik giechelde. "Dank u" Ik liep samen met Logan naar de kamer.

~Weer eentje klaar. Ehm...reacties zijn altijd welkom en abo;s helemaalxD. And remember: Be who you are, Love is all you need!(H)~

Reageer (2)

  • Lucid

    Whahahaha katzwijm, ik lig nog steeds plat.
    Knipoog van James O.O smelt...
    Logie is lief
    Naomi(H)Logan
    xxx

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    yeaaah ! Be who you are love is all you need !
    Ik ga natuurlijk gelijk naar Kennyboy.
    Aggh ! Lieve Logan =)
    Haahahaha James altijd met z'n sexy blikken en doen !!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen