Foto bij 01. Heather Thompsom

'Nee heather we moesten bij die ene afslag naar links' beschuldigde Abigail me. 'Hey! Ik kan er niet aandoen dat jij de kaart hebt late vallen in een modderpoel en dat er een vlek opzat!?' kaatste ik terug. 'En ik wel of wat? De wind deed het' merkte ze slim op. 'Ja fijn de wind, maar nu zitten we wel hier met een lekke band in Holmes Chapel, mag ik hopen..' Dit zou een leuk fietstochtje worden, maarnee we zijn verdwaald, dit moet echt ons overkomen. Ik ging wat verder op tegen een boom aan zitten. 'Hoi, kan ik jullie misschien helpen met de band?' hoorde ik een stem zeggen. Ik keek op en keek meteen in een paar groene ogen. We staarden elkaar aan en het leek wel of ik hem al jaren kenden. 'Als je wilt helpen mag het altijd' zei Abigail. Meteen keek ik met een blosend gezicht weg.

Sindsdien was mijn leven zo veranderd. Maar laat ik me even voorstellen.
Ik ben Heather Thompson, ik ben 17 jaar. Mijn hobby's zijn fietsen en singen samen met mijn beste vriendin Abigail White, zij is even oud en gestoord als mij. Maar ik kan me echt geen wereld zonder haar bedenken.

Reageer (1)

  • 1Dancer

    goed hoor, waarschuw je me als er een nieuw hoofdstuk is?
    kuddo!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen