Foto bij 7 minutes in heaven

toen jack doorkreeg dat ik ook in de gang stond kwam hij naar me toe.
ik trok mijn verbaaste gezicht in de plooi."jack,wat doe jij hier nu"?
"mijn vader is weer eens opgepakt"."weer eens"?ik probeerde mijn stem nuchter te houden.natuurlijk misulkte het.voor jack was ik niet bang.
maarvoor zijn vader was ik dat ondertussen wel aan het worden."we spelen vanavond '7 minutes in heaven.kom je ook"?"is dat bij jou thuis?"vroeg ik nerveus.want er was geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan dacht om in hetzelfde huis te zijn waar dat zijn ouders woonden.misschien waren ze dan wel thuis."nee het is bij een vriend van mij"."oke ik wil wel komen maar hoe geraak ik daar"?"ik kom je ophalen om 20 uur"."oke tot vanavond"."ik moet weg"zei hij.jack gaf me nog snel een kus en verdween.op dat moment kwam jane ook de gang in.hij kwam naar me toe."rose wat doe je hier nu"?vroeg hij."ik wou er alleen maar voor zorgen dat je terug kwam.maar toen ik hier was kwam ik erachter dat
lisbon dat al lang aan het regelen was.verder had jane er niets meer op te zegge.hij zei alleen nog dat ik hem nooit meer zo ongerust mocht maken.ik beloofde het.toen we thuis waren zag ik dat het al 18 uur was.
na het eten sprong ik meteen de douche in en trok mijn beste kleren aan.
"waarom ben jij zo opgedirkt"?vroeg jane."jack komt me ophalen".zei ik.
"nou...euuuh...oke"zei hij.ik moest lachen om de uitdrukking op zijn gezicht.toen werd er aangebeld.ik wierp jane een smekende blik toe.ik wist dat ik mocht gaan maar je wist nooit met hem."ga maar"zei hij.
ik holde naar de deur en deed hem open.jack begrete me met een kusje op mijn lippen."klaar schoonheid"?vroeg hij.hij bekeek me van top tot teen.
en het beviel hem wat hij zag."tuurlijk"zei ik.ik zei nog gedag tegen jane en ging met jack mee naar zijn auto.een paar minuten later kwamen we bij het huis van zijn vriend aan.ik was bloednerveus.toen ik binnen kwam werd het alleen nog maar erger.want de jongens die ik zag zitten in de kring waren allemaal heel erg leuk.

Reageer (2)

  • Wolfclaw

    Ik ben benieuwd...

    1 decennium geleden
  • Halbrand

    7 minutes in heaven... Wie zou het zijn???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen