geen inleiding...

"Wat is er?" vroeg ik Gabriëla, toen we bij haar appartement waren aangekomen. "Ik wil je mening:Vind je dat ik Kendall moet vragen of hij een keer met me uit wil?"Ze keek me vragend aan. "Ja Duh!!" zei ik. "Ik weet zeker dat hij dat wil." "Hmmm...dan ga ik het maar eens vragen, hè." zei ze en ze was helemaal blij. "Wat ga je met Camille doen?" vroeg ze daarna. "Hoezo, wat ga ík met Camille doen?"vroeg ik een beetje kattig. "Zij moet ophouden!" "Ja, dat weet ik, maar ik bedoel:ga je haar terugpakken?" Gabriëla hield van wraak-acties. "nee, waarom? Ik denk dat ze na een tijdje wel ophoud, als ze merkt dat ze me niet kan pakken." zei ik. "Ja, dat is waar." zei Gabriëla, maar ik zag aan haar gezicht dat ze toch liever had gehad dat ik wraak zou nemen. "Naomi" zei ze ineens zacht. "wil jij vragen of Kendall met me uit wil? dat ik durf ik niet:$" Ze keek als een klein kind in de buurt van een grote, enge hond. "Je springt echt van de hak op de tak, wist je dat?" zei ik. "ik wil je best helpen, maar ik denk toch echt dat Kendall het leuker vindt als je het zelf vraagt." "Maar ik ben zo bang dat hij niet wil." Ze had tranen in haar ogen. "Maar wat maakt het dan uit of ik het vraag? Denk je dat hij dan wel wil?" Ik keek haar raar aan. "Nee maar...ach laat maar. Ik probeer het zelf wel." zei ze en haar ogen stonden fel. "Goed zo" zei ik lachend. "blijf je hier eten?" vroeg Gabriëla. "ja is goed. Wat wou je eten dan?" "Hmmm..." ze keek in haar kasten op zoek naar eten. "wat dacht je hier van?" Ze hield met een grijns een pak spaghetti omhoog. Ik stak mijn tong uit."Oke dan niet." en ze zocht verder. "Ik heb niet echt iets. Zullen we pizza bestellen?" "Ja, lekker" antwoordde ik. Ze greep de telefoon en wou de pizza bestellen. Ze wist uit haar hoofd welke ik wou, want vroeger hadden we heel vaak samen pizza's besteld. "O,wacht nog even. Ik moet even iemand ophalen!" Zondder te wachten op Gabriëla's antwoord liep ik de deur uit, naar Nicoles appartement. Ik klopte en Nicole deed open. "hey Naomi!" begroette ze me vrolijk. "Hoi" antwoorde ik. "Ik vroeg me af of je al weet wat je vanavond gaat eten. Je mag anders wel met mij en mijn vriendin eten.""Oke, gezellig" zei ze. Ze liep achter me aan naar Gabriela's appartement. Ik had de deur opengelaten, dus we konden zo naar binnen. "Gaab, dit is Nicole. IK heb haar vanochtend ontmoet." Gabriëla stelde zich voor en vroeg:"Welke pizza wil je?" "Ehm... doe maar Hawaii" zei Nicole een beetje overdonderd. GabriËla bestelde de pizza's en we gingen op de bank zitten. Nicole vertelde wat ze allemaal had gedaan in de stad. Gabriëla en ik vertelde op onze beurt wat wij allemaal hadden gedaan. Toen ik vertelde dat we hadden gezwommen zei Nicole:"Ja, ik zag jullie vanaf mijn balkon. Ik heb ook gezien dat dat meisje met bruin haar zonnebrand in je spullen spoot. Waarom deed ze dat?'" Ik vertelde over Camille en gisteravond. Nicoles ogen werden groot van verbazing. "Echt waar?"vroeg ze. "Wat gemeen!" Ik knikte. "Ik heb die jongens van 2J allemaal gezien. Ze zijn echt allevier vet knap! Hoe heet die lange jongen met het bruine haar?" vroeg ze. "Dat is James. Die blonde is Kendall, die met die helm is Carlos en die tengere, met donkerhaar is dus Logan." zei ik.Het scheen NIcole niet uit te maken hoe de rest heette, want ze keek dromerig voor zich uit. "Eh..Nicole?" zei ik. "O, sorry. Ik was even in gedachten verzonken." zei ze verontschuldigend. "hebben die gedachtes soms de naam "James"?" vroeg Gabriëla lachend. Nicole keek betrapt en ze begon te blozen. "ja je gaat me nou niet zeggen dat jij niet iemand van hen leuk vind."Dit keer was het Gabriëla's beurt om te blozen. "ik vind Kendall superleuk." zei ze. "Ik zag jullie al knuffelen bij het zwembad." Nicole knipoogde. "o, maar dat was omdat ik moest huilen." Ik snapte niet hoe Gabriëla zo onschuldig kon kijken. "Ja,vast" Ik rolde met mijn ogen. "nou, we vinden dus allemaal iemand leuk." zei Nicole. "misschien kunnen we een keer een driedubbeldate doen, een ddd." "hou het maar bij een dubbeldate. Jij, James, Kendall en Gabriëla, want Logan heeft Camille." zei ik beteuterd. "O, hij heeft het niet uitgemaakt na alles wat zij heeft gedaan?" vroeg Nicole verbaast. Ik schudde mijn hoofd. "Wat een watje." mompelde Nicole. En stiekem was ik het met haar eens.

~weer een hfstukje want ik was vandaag vroeg vrij:). MOrgen ben ik de heledag vrij ((yeah)) dus dan kan ik wss ook nog ff typen. (Kudo, reacties en abo's zijn altijd welkom...)~

Reageer (2)

  • Lucid

    Hhahaha, idd een watje
    Hij Moet het gwn uitmaken!
    Naomi verdient Logie (H)
    xxxx

    PS: Jaaaaaames nom nom :9~

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    super cool ! dit hoofdstuk was chill !
    ik moet gewoon niet moeilijk doen en Kendall vragen hahaha
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen