uuuu okj k had effe een fout gemaakt
uuu deze moet voor schuldgevoelens srry
gomenasai

Chouji's teamgenoten waren er.Tenten en Gai, ook al was Gai er meer voor Lee.Hinata was er voor Kiba, en zelfs Shino die alleen maar aan Bugs dacht Naruto was de eingste die alleen wkkr werdt. Hij Vond het niet zo erg voor zijn vrienden hij gunde het hun maar ...Hij was alleen.Het was grappig, eigenlijk. Hij was altijd al alleen, maar jaren van eenzaamheid was niet zo hard als wakker worden in die kamer, en dan is iedereen met zijn tean, en dan zit de rest van zijn team --Oke, Kakashi verdedigde hem, maar hij is nog altijd bij Sasuke. Sakura --Sakura - tuurlijk was hij beter genezen dan Sasuke dat komt door de Kyuubi, Maar hij deed Sasuke minder pijn met alles dan wat Sasuke tegen hem zei in de Vallei Of The End. Sasuke probeerde hem te vermoorden, for God's sake.Hij iwst dat Sasuke geen dankje zou zeggen maar dit was wel een beetje te ergEen beetje te erg.Het eerste wat hij deed was naar zijn eigen huis gaan. En toen ging hij naar Iruka-Sensei, die schreeuwde naar hem voor een tijdje en hem daarna helemaal uit hoorde en het begreep. In dat ene moment, hij gaf om iruka die altijd zo bezorgt om hem was.
"Mensen gaan op je jagen ze gaan je zoeken je moet egt goed opleten meer dan eerst okj?"
"Ik weet het."
"Je moet je uiterlijk veranderen voor al die Wiskers op je gezicht."
"Ik weet het."
"Je moet stopen met ramen eten."
"Wat!"
"Je zult nooit groeien op die manier, en mensen kunnen je zo heel makelijk herkenen."
"Maar - maar -"
"Naruto... "
"Ik weet, ik weet het."
"je houdt contact met me zodat k weet dat je nog leeft okj maar wel elke keer een andere naam gebruiken en alles."
"Ik weet het."
"Ik hou van je als jongere broer, so don't die."
"... Ik weet het. Ik hou ook van jou, Iruka-sensei. "
"ga nu het duurt nie meer lang totdat de zon opkomt. "
"We zien elkaar weer, Iruka-sensei. Ik zweer het. "
"Ik weet het. Ga. "
En met dat ging naruto weg.

Reageer (2)

  • Poochyena

    (Y)(hoera)(Y)(hoera)(Y)

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Lol Shino met j bugs bugie bugie bugs :P
    Jij vieze potloodventer en j bugies xD

    *wordt angevel door shino ziin bugs *
    DAMN YOU SHINO !! :@

    AUW dat was me pinkie (huil)
    pinkie don't die on my *doet EHBO bii pinkie*

    ~Yahoo pinkie leeft (hoera)
    wacht maar shino (duivel)


    Poor naruto (huil) sasuke jou meanie (puh)
    IRUKA OMG geen ramen eten hoe durf j :O:O

    Naruto's leve wordt steeds moelijker eerts geen whiskers dan geen ramen meer staks zeg j ook nog dat hii geen oranje mag drage xD

    Naruto:geen oranje NOOO (huil)

    -Xx-Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen