Foto bij 003

Haha' ;D

'Hé Mads,'grijnst Robbie, als hij naast me aan de tafel komt zitten.
'Robbie,'zegt Katy bestraffend. 'Waar zijn je kleren?'
En dat is inderdaad dezelfde vraag als degene die in mijn hoofd rondspookte. Want het enige wat hij aanheeft is een boxershort.
Niet dat hij van mij per se een shirt moet aandoen, hoor.
Foei Madison, je hebt een vriendje. AF.
'Thuisgelaten. Ik dacht, ik doe eens mee aan de traditie van jullie meiden.'
Ik rol met mijn ogen. 'Je bedoelt de traditie dat alle MEISJES samen eten in pyjama in de MEISJESEETKAMER?'grinnik ik.
Robbie knikt en knippert overdreven met z'n ogen. 'Zie ik er dan niet als een meisje uit?'
Ik por in zijn buik en kietel hem dan. Lachend krimpt hij in elkaar. 'Waaah! Stop!'roept hij uit, 'daar kan ik niet te-he-ge-hen!'
Al snel zitten we in een kietelgevecht, waar ik snel me stop als ik zie dat zowat alle meisjes in de eetkamer ons aankijken.
'Eh. Wat valt er te zien?'zegt Robbie arrogant. 'Mag ik me alsjeblieft als meisje ook eens amuseren?'
Ik rol met mijn ogen en duw hem weg. 'Bye Robbie, we zien je straks wel. Tijdens de les. Waar meisjes EN jongens samenkomen.'
Elina knikt afkeurend. 'En nu... wegwezen!'
Robbie geeft me nog een snelle kus op mijn wang en glipt dan de eetzaal uit, voor een van de leerkrachten hem ziet.


Ik vind Robbie wel grappig ;D
Wat vinden jullie?

Reageer (2)

  • Rembrandt

    Haha dat is hij inderdaad. Ow deze is much better ^^

    1 decennium geleden
  • lalita

    Mwhahhaa, little crazy? (A)
    verdeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen