Foto bij 002

'Goedemorgen!'roept Elina. 'En hier zijn we weer met een nieuwe aflevering van de coolste kids van de universiteit!'
Gillend springt ze samen met Katy bij mij op bed. 'Hé knappe meid! Wake up!'roepen ze lachend.
Verward wrijf ik in mijn ogen en kijk dan recht in twee blauwe, schitterende ogen. 'Opstaan!'roept Katy, opnieuw, met haar gezicht bijna tegen het mijne. Dan springen zij en Elina van mijn bed af en beginnen een of ander raar dansje in de kamer.
'O ja,'roept Elina dan, 'je moet Justin nog bellen!' Ze grijnst. 'Wauw, wat geweldig dat ik daaraan heb gedacht.'
Ik lach en rol met mijn ogen. 'Ja ja, miss perfect.'
Elina lacht, trekt me het bed uit en duwt mijn Blackberry tegen mijn oor. 'Kom op! Bellen maar.'
Aarzelend kijk ik op de klok. 'Het is daar nog maar acht uur.'
'So?' Katy haalt haar schouders op. 'Als zijn liefde echt is, neemt hij voor jou op op elk uur van de dag.'
Opnieuw rol ik met mijn ogen en gooi mijn Blackberry weer op mijn nachtkastje. 'Eerst maar aankleden, douchen en eten.'
'Maar niet in die volgorde!'gilt Katy lachend.
Dansend lopen we de kamer uit, op naar het ontbijt.
In onze sexy pyjama's.


Sorry, ik had geen zin om het feestje te beschrijven,
maar ze heeft er heus niets verkeerd gedaan ;D

Reageer (3)

  • Rembrandt

    Man ze zijn echt van die giechel-wijfjes.
    Verder <3

    1 decennium geleden
  • EllleVEE

    niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
    en als ze justin niet snel belt wordt ze achternagezeten door een geobsedeerde weet ik veel watter. -mij dus C:

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    Ik vind die vriendinnen raar :/
    soorry
    xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen