001
Madison en Justin zijn nog steeds samen,
maar ze zitten op twee universiteiten
die helemaal aan de andere kant van Amerika zijn.
Dus ze zien elkaar veel minder,
maar bellen nog wel en zo.
'Madison? Wat doe je?'vraagt Elina, als ze onze kamer binnenkomt en me op mijn bed ziet zitten met mijn gsm.
'Ik eh...' Ik aarzel even. 'Ik ging net Justin bellen.'
'Justin?' Ze kijkt bedenkelijk. 'Kan die dan geen twee uur zonder jou?'
Verontwaardigd haal ik mijn schouders op.
'Kom op, je wil het feestje toch niet missen?' Grijzend kijkt ze me aan. 'Dit wordt weer een van die superfeesten, ik voel het.'
Twijfelend kijk ik van mijn gsm naar haar en weer terug. 'Nou... Justin heeft me eergisteren en gisteren al gebeld en ik heb nog geen tijd gehad om hem terug te bellen.'
Elina haalt haar schouders op. 'Nou ja zeg, hij snapt toch ook wel dat je, als jullie universiteiten zover van elkaar liggen, jullie elkaar niet zoveel meer zien?' Ze trekt een wenkbrauw op. 'Ik bedoel, Robbie zou het helemaal niet erg vinden als hij een dagje niets van je hoorde. Hij zou nog steeds van je houden, weet je.'
Ik rol met mijn ogen. Al sinds mijn eerste dag proberen mijn nieuwe vriendinnen hier me te koppelen aan Robbie, een coole jongen, maar ik voel helemaal niets voor hem.
Dan spring ik van mijn bed af. 'Oké dan,'glimlach ik. 'Ik bel hem wel na het feest of zo.'
'Of morgen,'knikt Elina.
'Of morgen,'herhaal ik braaf, terwijl ik naar onze gezamelijke kast loop en haar vragend aankijk. 'Dus... wat dragen we vanavond?'
Elina heeft een perfect figuur, met fantastisch rood haar, dat altijd goed ligt en een knap gezicht, wat betekent dat je er nooit beter dan haar kan uitzien.
Ik grinnik en trek een kort, zwart jurkje uit de kast.
Maar je kan natuurlijk altijd proberen.
Reageer (3)
oke beter blijft ze gewoon het heleeeeeee verhaal bij Jusin
1 decennium geledenen niet bij die Robbie enzo.. en heeft het een happy end met justin!
Mwhahhaa, ze móet er gewoon mooier uit zien.
1 decennium geledenverdeeeer!<33
Oelalala Robbie (wbw)
1 decennium geledenMaar ik hoop dat ze niet vreemd gaat op het feestje
Verder <3