Foto bij 88.Big fail

Bedankt voor de reactie's die gingen over mijn vraag. Het is duidelijk dat ik niets met veranderen.
En ik heb nu 21 Abo's!!(yeah)

Enjoy!!

Draco, Blaise en Theodoor hadden geluk, ze moesten van Andeling in groepen van vier zitten. Olette bleef als enige over dus moest ze wel bij hun zitten. Ze was de hele tijd stil en zei alleen iets als het nodig was. Ze kon het uiteindelijk niet laten om te lachen toen Blaise van de kip, die ze moesten veranderen in een gans, een lama had gemaakt die de hele tijd op hem spuugde. Ze had hem weer veranderd in een kip en was toen verder gegaan met haar kip. Ze deed het de eerste keer meteen goed en bleef de opdracht herhalen. Toen Blaise bijna van de kip een theezakje had gemaakt greep Olette in. 'Je doet het helemaal fout. Als je nog een keer zo zwaait,' Ze deed het even voor. 'Blaas je die kip nog op.' Blaise grijnsde. 'Daar weet je alles van.' Olette keek hem overdonderd aan. 'Euh... Ja, juist ja.' Mompelde ze en ging verder met haar kip. Draco keek Blaise boos aan. Hij pakte een briefje. Waarom zei je dat nou?! Hij schoof boos het briefje naar Blaise die snel een antwoord schreef. Het was bedoeld als een grapje! En kon ik het weten dat ze zo zou reageren! Draco keek hem ongelovig aan. 'Gast, 't is toch overduidelijk!' Riep hij boos. Olette en Theodoor keken verbaasd naar Draco. 'Is er iets mis meneer Malfidus?' Vroeg Andeling die bij hun was komen staan. 'Nee professor, ik legde alleen Blaise iets uit over de opdracht.' Olette knikte langzaam. 'U heeft vast de lama in de klas al gezien.' Zei ze zacht terwijl ze naar de tafel keek. 'Juist ja, volgende keer niet boos worden op meneer Zabini omdat hij het niet begrijp.' Draco knikte en ging verder met zijn kip. Hij keek af en toe naar Olette die ongemakkelijk bij hun zat. Wat was er toch met haar gebeurd?

Toen de les voorbij was rende Olette haast het lokaal uit. Ze keken haar verbaasd na. 'Wat is er toch gebeurd met haar?' Vroeg Blaise zuchtend. 'Jij bent er gebeurd. Die grap is zwaar mislukt! Als je je kop niet had gehouden had ze op z'n minst gedag gezegd!' Blaise hield zijn schouders op. 'Niet mijn schuld.' Zei hij als een klein kind. Theodoor gaf een zucht. 'Als jullie het niet erg vinden, ik ga Olette zoeken.' Draco en Blaise hoorden hem niet dus ging Theodoor maar zuchtend weg. 'Stelletje kinderen zijn het gewoon.' Mompelde hij. Hij liep het lokaal uit en ging op zoek naar Olette. Draco en Blaise moesten omdat ze in het lokaal waren gebleven en Andeling totaal negeerden verloor ze beiden 20 punten en moesten ze uitleggen waar de ruzie over ging. 'Als Blaise zijn kop had gehouden had ze iets meer gezegd!' 'Het is helemaal niet mijn schuld!' Riep Blaise verontwaardigd. 'Dus wel! Als je had gehoord wat je zei, ik zweer je, je zou jezelf echt voor gek verklaren!' Blaise schudde boos zijn hoofd. 'Het was als grapje bedoeld!' 'Het was niet eens grappig!' Andeling kwam er tussen. 'Ik neem aan dat "ze" mevrouw Waterclear is.' Ze knikten allebei en gingen verder met hun ruzie. Zuchtend ging Andeling zitten en wachtte maar tot ze afgekoeld waren. Misschien zou ze wel iets interessants te horen krijgen.

Theodoor liep maar door de gangen heen en had nog geen teken van Olette gevonden. Hij had wel die ene Loena gevonden maar had maar niks aan haar gevraagd. Wat een geluk dat ze een blokuur tussenuur hadden. Uiteindelijk besloot hij maar naar de kerkers te gaan, misschien was ze wel in de leerlingenkamer. Hij ging zuchtend op weg naar de kerkers toen hij twee mensen buiten zag zitten. Hij herkende meteen Olette en blijkbaar was Potter ook bij haar. Olette ging naast hem zitten en ze bleven stil naast elkaar zitten. Theodoor twijfelde of hij naar haar toe moest gaan of niet, maar uiteindelijk besloot hij het niet te doen. Als ze zich zouden opdringen zou ze zich onveilig en gevangen voelen, en dat gevoel had ze al te vaak gehad. Hij kreeg al de rillingen toen hij weer dacht aan dat huis en die ouders. Hij vroeg zich nog steeds af hoe ze in hemels naam nog in leven is met van die ouders, die hun kind mishandelen en zo. Zelfs aan zijn vader kon hij zien dat hij het afkeurde. Zuchtend ging hij bij het raam zitten en bleef maar naar hun kijken. Alles beter dan bij Draco en Blaise te zitten die aan het ruziën waren.

En er kont binnenkort wel een romance tussen Olette en **** Maar dat lezen jullie wel in één van de volgende hoofdstukken.

XxX Xion
ps, Kudo? Reactie?

Reageer (3)

  • 2Gether

    wohoe! Snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    Olette en THEODOOR!!!!!!!!!!
    ze zouden superschattig zijn!!!!!!
    x x x mathilde

    1 decennium geleden
  • dorcha

    Theodoor, I hope (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen