Foto bij 004. Justin Bieber

@Judge
Ik wil jullie extra verwennen. Druk op de groene knop als je dat lief vindt. (:
xM.

Justin Bieber.

'Justin!' Hoorde ik Usher roepen, bijna schreeuwen. Ik draaide me om. 'What's up?' Ik hoorde 'm hijgen van inspanning, waarschijnlijk van het lopen. 'We kregen net te horen dat Justin een nieuw iemand heeft gevonden op youtube!' 'Ik?' Vroeg ik onzeker. 'Nee dude, Justin Timberlake.' 'Wat zei hij allemaal?' 'Hij zei.. Dat een meisje echt heel goed kon zingen en ook nog goed kon dansen.' ik kon aan z'n houding zien dat hij gestresst was. 'Usher.. Chill.. je weet wel dat ik meer fans heb dan haar.' 'Dat zal niet lang meer duren.. Ik bedoel, als Justin het echt meent dat het meisje goed is. Dan is ze wel dus jou concurrent.' Ik zuchtte, weer een concurrent erbij. 'Het komt wel goed.' Ik klopte hem op z'n schouder en liep weg. Halverwege klonk Usher's mobiel. Ik bleef staan, waarschijnlijk zou dat Justin T. zijn. 'Hey.' Hoorde ik Usher zeggen. Ik draaide me weer om en gebaarde Usher dat hij z'n mobiel op speaker moest zetten, zodat ik mee kon luisteren. 'Usher!' Dat was Justin T' stem. 'Ik ga je alleen vertellen dat je moet oppassen. Want ik ga je echt afmaken met je Justin Bieber. had je hem maar niet van me af moeten pakken.' Ik glimalchte even, omdat ik het idee had dat ze over mij gingen ruzieën. 'Eh, eigenlijk koos Justin voor mij.' Zei Usher lachend. 'Argh, doe even normaal. Ik weet dat je hem gedwongen hebt.' 'Zeker niet, je kan er gewoon niet tegen omdat Justin voor mij gekozen heeft.' 'We kunnen hier nog eeuwen over ruzieën maar het helpt niet echt en het hoeft ook niet meer, want ik heb het meisje.' Justin T grinnikte even en hing op. Ik rolde even met m'n ogen. 'Alles komt goed.' 'Vast.' Zei Usher en knikte met z'n hoofd. 'Oh! Vanaf morgen heb je een week vakantie. Ga je terug naar Stradford?' Ik knikte en liep weg naar m'n kamer in het hotel in Italië. Ik begon m'n koffer in te pakken. 'Supra's, kleren, tandenborstel..' Er werd op de deur geklopt. 'Kom binnen.' mompelde ik nog net verstaanbaar. 'Sweety!' Ik hoorde Selena' stem. 'Shawty!' Ik stond op en gaf haar een knuffel. Ik keek haar blij aan en keek naar haar lippen en gaf haar een kleine kusje op haar lippen. 'Wat doe je hier?' Vroeg ik verbaasd. 'Nou eh, vind je het goed als ik meega naar Stradford?' Ze begon te blozen. 'Natuurlijk! We vertrekken vanavond!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen