Foto bij 003. Roselynn Milano

@Normal

Roselynn Milano.

"Chazzie, ik ga naar huis, m'n moeder heeft me al drie keer geprobeerd te bellen" ik deed mijn shortje en shirt aan en gaf hem en Ryan nog snel een knuffel. Ik kon er niet tegen dat als ik ergens was mijn moeder bleef bellen. Ik stapte in mijn auto en reed naar huis. Mijn auto stond nog niet stil of mijn moeder kwam al naar buiten. "waar ben jij geweest?" "bij Chaz, problemen mee?" "waarom kon je dat niet zeggen toen je wegging?" ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen, dit zal toch alleen maar op ruzie uitdraaien. Ik liep de trap op naar boven en zag dat de deur van mijn vaders kantoortje dicht was. Hij werkte bij een of ander administratief bedrijf. Iedere dag kwam hij thuis van zijn werk en sloot zich op in dat kamertje, Mitchel, mijn oudere broer, heeft al zo vaak ion het kamertje rondgesnuffeld, maar nooit vond hij iets wat op administratie leek.
Ik liep langs het kantoortje, naar de kamer van Mitchel. "hee" "hee Rose" zei hij zonder op te kijken. ik liep de kamer weer uit, en liep mijn eigen kamer in. Ik liet me neer ploffen en downloadde de filmpjes die ik eerder vandaag had gemaakt op mijn laptop om ze daarna op youtube te zetten. ik scrollde bij de reacties van mijn vorige video, you belong to be, de reacties gaven me altijd een glimlach op mijn gezicht. "Roselynn, Mitchel eten" hoorde ik mijn moeder roepen. zuchtend klapte ik mijn laptop dicht en liep naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen