*16
We waren weer in PalmWoods en ik had samen met Gabriëla mijn hele appartement goed ingericht. Nicole was nog steeds niet terug. "kom, dan gaan we zwemmen!" zei gabriëla. "Ja, lekker! Zullen we kijken of Kendall enzo er ook al zijn?" Vroeg ik. "Ja dat doe ik wel. Dan loop ik gelijk langs mijn appartement voor mijn bikini enzo." zei Gaab en ze liep weg. Ik zocht mijn bikini en trok hem aan. Daarover heen trok een strandjurkje en ik trok mijn slippers aan. Ik liep met een fles zonnebrand en een handoek in mijn handen naar Gabriëla. Ze stond me al op de gang op te wachten. "Kendall en de rest komen zo." zei ze. "ze moesten nog huiswerk maken." ze rolde met haar ogen. "huiswerk?" vroeg ik benieuwd. "Ja ze waren gister nog al eh...luidruchtig in de klas, dus toen kregen ze strafwerk." Ik moest lachen. 'O dus zulke jongens zijn het"
We liepen naar het zwembad en kozen twee ligstoelen uit. Ik trok mijn jurkje uit en smeerde mezelf in met zonnebrand. Gabriëla deed hetzelfde. We wouden net in het water springen, toen we Bitters hoorden schreeuwen en we hoorden ook gelach. Kendall, Logan, James en Carlos kwamen lachend naar ons toe. Ze hadden alledrie ene zwembroek met een t-shirt aan en Carlos hield een grote bal in zijn handen. "Wat was dat?" vroeg ik, toen ze bij ons waren. "O niks"zei Kendall met een onschuldig gezicht en ze begonnen weer te lachen. "Laat ze maar." zei Gaab tegen mij."zo doen ze wel vaker" en ze begoon ook te lachen. Ik gaf haar een zachte duw en zei lachend:"Ik ben echt in een gekkenwereld beland, maar aangezien ik ook gek ben, pas ik hier wel." Ik nam een aanloop en sprong in het zwembad. Gaab en de jongens sprongen er ook in. Ik keek rond of ik Camille ergens zag, maar gelukkig zag ik haar niet. Ineens gooide er iemand een bal tegen mijn hoofd. "wat?" vroeg ik en ik draaide me om. "Jij bent de lummel"zei Logan en lachend gooide hij de bal weg. We lummelden een hele tijd. Iedereen kwam aan de beurt. Toen Logan de lummel was en ik de bal had, greep hij me vast en begon me weer te kietelen. Ondanks dat ik dus niet tegen kietelen kon, vond ik het niet erg. Na een uur waren we uitgezwommen. Ik klom op de kant en liep naar de ligstoelen. Het viel me op dat mijn handdoek en jurkje in elkaar waren gefrommeld en dat mijn fles zonnebrand op de grond lag. Er lag een briefje op de stoel. "Omdat je zo aardig bent, en omdat je het zo gezellig had met MIJN vriendje. x C" las ik. Toen ik beter naar mijn kleren keek, zag ik wat Camille had gedaan. Ze had alle zonnebrand over mijn jurk en handdoek gespoten! Ik zat roerloos met mijn spullen in mijn handen en ik merkte niet eens dat de rest er aankwam. "Naomi, wat is er?"vroeg iemand. Ik hoorde nieteens wie het was, zo boos en verbaast was ik. Iemand legde een hand op mijn schouder, waardoor ik weer bij mijn positieven. Ik draaide mijn hoofd om te kijken wie het was, en ik keek in Logans bruine ogen. "Wat is er, Naomi?" vroeg hij bezorgd. Ik zweeg, maar ik wees wel naar mijn kleren. Ik pakte het briefje en liet het hem zien. Zijn gezicht werd helemaal rood van woede. Hij verfrommelde het briefje en stampte weg. Ik vroeg me af wat hij ging doen. "Wie heeft die zonnebrand in je spullen gespoten?" vroeg James een beetje dommig. "wie denk je?" zei Gabriëla. Ze had het briefje opgepakt en gelezen. "Wat is ze toch een ongelooflijke trut! Ze moet met haar tengels van mijn vriendin afblijven!" Ze huilde bijna. Het viel Kendall ook op. HIj greep zijn kans en sloeg een arm om haar heen. Gabriëla knipoogde onopvallend naar mij en begon nu te huilen. Nou ja,nephuilen. Het werkte, want Kendall troostte haar en knuffelde haar daarna. Het zou wel goedkomen met die 2. "wat gaat Logan nu doen, denk je?" vroeg ik aan Carlos. Hij was naast me komen zitten om me te troosten. Heel lief. "Geen idee, meestal sluit hij zichzelf op in z'n kamer, als hij boos is, maar dit is anders. Als Camille hem als vriendje wil houden, moet ze kappen, want anders maakt Logan het echt uit." zei hij. "Dan krijg jij toch je zin." zei James plagerig. Ik gooide de bal naar zijn hoofd en stak mijn tong uit. Gabriela was ondertussen opgehouden met "huilen" en Kendall had haar losgelaten. Hij straalde helemaal, heel schattig. "Naomi, kom je mee?" vroeg Gaab. "Ik wil je even spreken. En als ik Camille ondertussen tegen kom, heeft ze pech." Maar we kwamen Camille niet tegen. Gelukkig maar, want ik wou haar voorlopig niet zien.
~Oke weer een hfdstuk. Ik moet maandag weer naar school:(, dus dan komt er denk ik nog maar 1 hfdstuk per week of minder. Sorry!!! Kudo+abo+reactie?? xxx hvjullie!!~
Reageer (4)
Kendall is zo lief!!!
1 decennium geledenxxxx
meer:9~
1 decennium geledenhihi
1 decennium geledenik zit al weer 2 weken op school
snel verder
Maar Kendall vind het leuk dus !
hihi , kut Camille , ze krijgt echt klappen hihi
x