Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 33

reacties?

Demi pov:
Je wandelde naar het parkje toe en ging zitten op het bankje. Niet veel later kwam ook jou beste vriend aan, Andrew. Andrew gaf je meteen een knuffel. Andrew: waarom moest ik komen? Je zag hem je aankijken maar hij zweeg over de blauwe plek op je wang. Je vertelde het hele verhaal aan Andrew en daarna keek je weer droevig naar de grond. Andrew: Demi, je broer bedoeld het niet slecht e, maar op het internet staat het vol met roddels van sterren. Daarvoor zijn ze nog niet altijd waar. Je keek Andrew aan. jij: je hebt gelijk. Andrew: duh! Je gaf Andrew een por waardoor hij verschoot en van de bank af sukkelde. Je lachte hem uit en hij keek je serieus aan. Andrew: oh madame lacht me uit, wellicht verdiend deze mooie dame een straf. jij: oh nee. Je probeerde zo hard mogelijk te rennen maar Andrew knalde tegen je waardoor jullie op de grond vielen. Hij ging op je zitten en je kreeg meteen de kieteldood. jij: haha Andrewww stoppp! plzz. Andrew stopte en deed of hij nadacht maar liet je toch maar gaan. Jij: hehe thanks, ik zal trakteren op een redbull. Het leek of je net een magisch woord zei want hij sleurde je ineens enthousiast naar de eerste de beste supermarkt toe. Gekke Andrew toch, dacht je.


Tom pov:
jij en Bill waren aan het babbelen en stappen. Je dacht constant terug aan Demi. Bill merkte dat je niet oplette en je zag weer die grijns op zijn gezicht. Opeens hoorde je een bekende stem zeggen: haha Andrew laat me los, je hoeft me nog niet naar de supermarkt te sleuren. andere stem: maar ik wil redbull! De stemmen kwamen de hoek om en je zag Demi en Andrew. Je humeur was terug goed maar toch voelde je je jaloers worden. Je zag dat Andrew de hand van Demi vasthad. Demi: hey jongens en ze gaf jullie beiden een kus op de kaak. Andrew: en zij krijgen wel een kus? Ze gaf Andrew een stomp. Demi: jij krijgt al redbull. Andrew: redbull!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen