~O13.
Ik schiet recht omhgoog in mijn bed als er een enorme pijnscheut door mijn buik schiet. Als er meerder volgen, ontsnapt er een pijnlijk kreuntje uit mijn mond. Ik sta op om in de badkamer een paracetamolletje te zoeken, als ik vrijwel meteen van de pijn op de grond val. Ik ga rechtop zitten naast het luchtbed en trek mijn knieën tegen mijn buik aan, waarna ik zachtjes heen en weer begin te wiegen. ''Gaat het?'' Hoor ik de hese stem van Justin vragen. ''Ja hoor.'' Piep ik met een hoog stemmetje. ''Nee dus.'' Ik hoor hoe Justin van zijn luchtbed opstaat en langs me heen loopt naar de badkamer. Als hij terug komt geeft ie me een glaasje water en 2 paracetamolletjes. Hij gaat naast me op de grond zitten en aait met een hand geruststellend over mijn rug. Waarom is ie nou ineens zo lief? Slaapwandelt ie? Als er een nieuwe pijnscheut door mijn buik heen schiet sla ik een pijnkreet uit, en kruip als een heel klein bolletje in elkaar. Justin blijft over mijn rug wrijven en sust me een beetje. Als er opnieuw een pijnscheut komt, tilt hij me voorzichtig op en legt me terug om het luchtbed. Hij loopt nog een keer terug naar de badkamer en als hij terug komt overhandigd hij me een warme handoek. ''Leg die maar op je buik, als het echt niet gaat moet je me maar even wakker maken.'' Ik leg de handoek op mijn buik wat lekker aanvoelt. Als ik het luchtbed aan een kant voel inzakken, steek ik mijn hand uit naar Justin, die op zijn schouder beland. ''Justin..'' ''Ja.'' ''Dankje, het was heel lief.'' Zeg ik op een lief toontje. ''Graag gedaan.'' Antwoord hij en na een tijdje weet ik toch weer in slaap te vallen.
Sooh, nog een kleintje. (: Ik hoop dat deze ietsje beter was. Maarjaa, die van Sam blijven toch de beste, haha! Maar wat is Justin ineens lief hea? Misschien slaapwandelde ie. ^^
Written by: xBiebertjee
Reageer (1)
Love it!!
1 decennium geleden