Foto bij OO4 | Book one

Ik ga Vrijdag 5:00 naar Parijs met
Auto dus er komt geen hoofdstuk Vrijdag. ben zaterdag weer Thuis.

Ik keek via me ooghoeken naar hem.
Emmett keek niet op. maar opeens voelde ik zijn hand op mijn hand.
het was ijskoud maar daar was ik al gewend aan.'Het spijt me.' fluisterde Emmett zag. met een raar blik keek ik hem aan.'voor wat?.' vroeg ik. hij zuchtte.'voor me idioote gedrag.' ik glimlachtte.
'Het is je vergeven.' hij keek me aan en glimlachtte kort terug.
'Dus.. hoe vind je hier?.' ik grinnikte.'wel leuk. en gezellig.'zei ik.
hij glimlachtte breed en stond op.'Mooizo. kom je met me mee?.'
ik knikte en volgde hem naar beneden. ik zag Esmé bord op tafel zetten.
ze had Aardappels met brokkoli en patat gekookt. heel lekker.
'Dankje Esmé.' zei ik glimlachend en ze glimlachtte terug naar me. ik ging aan tafel zitten en begon aan eten. er werd ook een glas Cola gezet. ik nam er slok van en keek de verdieping rond. de rest zat zonder enig beweging Televisie te kijken. ik zuchtte en zat na tijd vol en gaf het bord en beker aan Esmé die het snel in de afwasmachine deed.
ik plofte naast Alice en zag dat Jasper haar hand vasthield. ik keek de kamer weer rond. en de voordeur werd open gedaan door Jessica die binnekwam en naast me ging zitten.'En?.' hoorde ik der Fluisteren
het was zeker voor de rest hoorbaar. maar ja.'wat en?.' zei ik.
'Je weet wel. hoe vind je hier?.' zei ze terug.'Leuk en Gezellig.' zei ik als antwoord en keek voor me uit.'Is er iets?.' 'nee hoezo?.'zei ik met vragend gezicht. ik stond op en liep naar de kast en pakte een boek.
en liep terug en ging zitten. en begon er stil aan te lezen.


Na 6 reacties. hoe vonden jullie het?.
Comments = Hoofdstuk (H)xD. oh en
@evilXlove je mag best 5 reacties zetten hoorxD.

Reageer (5)

  • BOTDFJayy

    oh en de relatie tussen Emmett en Rhine, die komt toch he???


    oke, ik hou het bij 2 reacties

    1 decennium geleden
  • BOTDFJayy

    JIPPIE JE SCHRIJFT VERDER, ik heb echt zitten wachten!!!


    Snel verder,

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    Maar voor de rest was het super!!!

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    Blijft ze nu bij bij de Cullens? Want ik weet het eigenlijk niet, het lijkt me van wel, door Emmett, maar door Jessica denk ik weer dat ze misschien weggaan!!

    HELP

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    xD SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen