Part 16
Waarom is dit goed voor jullie?
Als ik down ben, doe ik 3 dingen: douchen, zingen en slapen, dus ga ik vandaag veel hoofdstukjes schrijven voor de komende dagen.
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
De 1ste trein die we namen, was die naar Brussel. Vanaf daar zouden we overstappen op de Eurostar die ons naar Londen zou brengen. We waren om half 6 opgestaan en zouden rond 7 uur in Brussel aankomen zodat we tegen 9 uur in Londen waren.
Nu zat ik naast Chelsea in de Eurostar en Alice had zich tegenover ons gezet. Beiden lagen te slapen, maar zelf kon ik de slaap niet vatten, dus staarde ik uit het raam naar buiten. Veel kon ik nochthans niet zien: het was donker en de zon begon zijn tocht naar de hemel te klimmen. Ik dacht aan Zayn. Eindelijk zou ik hem weer zien! Hem kunnen kussen en knuffelen.
Zachtjes raakten zijn lippen de mijne en liet ik me meevoeren in die heerlijke zoen.
"I've missed you so much", fluisterde hij.
"I've missed you too", antwoordde ik zacht om vervolgens mijn lippen weer op die van hem te plaatsen.
Hij legde zijn armen rond mijn onderrug en trok me dicht tegen zich aan. Zelf sloeg ik de mijne rond zijn nek.
Hij zoende vol liefde, net als ik en bleven elkaar stevig vasthouden. Vastbesloten elkaar nooit meer te laten gaan.
Ik glimlachte bij de gedachte daaraan en langzaam werd ook ik overvallen door slaap.
Reageer (2)
AWWW!!! wat zielig
1 decennium geledenoh en z ogaat het vast gebeuren ^^
1 decennium geleden