Foto bij Part 15

Hi lieve lezertjes!
Ik wil even zeggen dat ik jullie lief :3
Dankje voor het lezen, reacties en kudo's!

Morgen begint ook voor mij de school weer dus ik weet niet of ik elke dag een hoofdstukje ga kunnen schrijven en posten. :s
Maar ik zal zo vaak mogelijk proberen, anders komen jullie heel mijn profiel maar stalken met berichten dat het te lang duurt. (A)

Veel leesplezier!

~Melody Hope Turner

De daaropvolgende dagen verliepen ongeveer hetzelfde.
Alice probeerde me op te vrolijken door me een tijdschrift te kopen, maar wat ze niet gezien had, was dat er een groot artikel instond over, natuurlijk, 'One Direction'.
IK keek naar de Zayn-foto en zuchtte. Hij was zo knap, zo perfect. Ik wou bij hem zijn, in zijn armen liggen, zijn zachte lippen op de mijne voelen. Teder streelde ik zijn wang op de foto.
Met veel moeite kon ik uiteindelijk mijn blik, die overspoelt werd door tranen, van zijn foto afwenden en het artikel lezen.
"One Direction koopt gezamenlijk huis in London", las ik. Gezellig, samenwonen met zijn allen.
Ik onderdrukte het gevoel dat ik er maar wat graag bij zou willen wonen omdat ik op die manier bij Zayn kon zijn en bekeek de foto's van het huis. Het waren allemaal foto's van de voorkant, meer hadden de fotografen blijkbaar niet mogen zien.
Het was een reusachtige villa. De voorgevel was spierwit met hier en daar een venster dat bedekt werd door gordijnen of rolluiken aan de binnenkant. Je kon zien dat er aan de achterkant een groot zwembad lag.
Zij hadden ook geld genoeg.
De deur vloog open en Chelsea stormde met Alice naar binnen. "We hebben supergoed nieuws!" riep ze enthousiast.
Zonder opkijken, snauwde ik haar wat toe. "Wat? Ga je met Liam afspreken?" Het klonk botter dan de bedoeling was en haar gezicht betrok even.
"We snappen dat je triest bent door dat gedoe met Zayn, maar dat moet je niet op ons uitwerken", mompelde ze.
Ik zuchtte. "I know, sorry."
"Geeft niet", ze glimlachte en gaf me een knuffel.
"Maar omdat we zo'n geweldige vriendinnen zijn, hebben we wat geregeld." Ze keek trots.
Nieuwsgierig keek ik haar aan. "Wat dan?"
"Wel", begon Alice. "We hebben contact gehad met Niall en co en ze hebben ons drie gewoon een reis naar Londen geregeld!" Ze sprong bijna van enthousiasme.
Ongelovig keek ik haar aan. "Naar Londen?!"
Chelsea knikte hevig. "Cool hè?!"
Dolblij knuffelde ik mijn vriendinnen. Ik zou Zayn terug zien! We gingen naar Londen!
Er was maar 1 probleempje: wat als hij me niet meer wou?

Reageer (4)

  • Tuena

    dat wil die wel heuwr

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    ooh please snel verduuur
    tuurlijk wil hij haar wel terug

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    i like it like it !

    1 decennium geleden
  • HushHush

    Zo mag ze niet denken, grrr. Tuurlijk wil hij haar wel terug, anders is
    't een sukkel (-_-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen