87. Don't you hear this?!
Enjoy!!
Olette ging op de trap zitten. 'Hoor je dat gegil niet?! Is het dan zo hard en hoog dat je het niet hoort?!' Loena schudde haar hoofd. 'Ik hoor niks, er is geen gegil.' Olette gaf een zucht en stond onhandig omhoog. 'Ik ga maar naar de leerlingenkamer.' Ze draaide zonder te wachten op een antwoord om en rende zo hard mogelijk weg. Loena keek haar verbaasd na.
Olette was zo druk bezig met het gegil dat ze niet door had dat ze tegen een muur aan liep. Sommige schilderijen lachten en anderen keken haar afkeurend of bezorgd aan. 'Typisch.' Mompelde ze. Ze stond voorzichtig op en rende weer verder, alleen ze lette wel wat beter op.
Ze plofte neer op haar bed en verstopte haar hoofd onder de kussen. 'Waar komt het gegil vandaan!' Riep ze boos. Denn kroop uit de kussen en beet haar hand. 'Dehen!' Ze ging rechtop zitten maar sloeg haar handen meteen weer voor haar oren. 'Wat is dat stomme gegil toch?!' Ze keek naar Denn die haar niet begrijpend aan keek. 'Waarom ben ik de enige die dit hoort?!' Ze viel weer achterover en sloot voor even haar ogen.
De volgende dag trok Denn aan haar oren. 'Wat is er?' Mompelde Olette nog half slapend. Denn sprong naar haar wekker toe en Olette stond geschrokken op. 'Nog maar 10 minuten?!' Ze pakte al haar spullen bij elkaar en rende de badkamer in. Denn rolde zich op op haar kussen en viel daar inslaap.
Hun eerste les was Geschiedenis van de Toverkunst en Olette was al 10 minuten te laat. Ze was Draco, Blaise of Theodoor niet tegen gekomen. Ze sloop stil de klas binnen en professor Kist had niks door. Ze liep langs Draco en Theodoor en ging naast Blaise zitten. Ze legde snel al haar boeken op tafel en zag dat Blaise haar met grote ogen aankeek. Ze glimlachte maar en luisterde maar naar wat er verteld werd. Draco zat met Theodoor te praten en af en toe draaiden ze zich even om. 'Wat is er gebeurd?' Fluisterde Blaise naar haar. Ze legde haar vinger op haar lippen en luisterde verder naar wat professor Kist vertelde. Het was dood saai maar dat boeide haar niet. Ze had geen zin om alles te moeten uitleggen aan hun. Ze schreef af en toe iets op en toen de les voorbij was ruimde ze alles meteen op. Olette was de eerste die het lokaal had verlaten. Draco gaf een zucht en pakte alles meteen in. Hij liep haar vlug achterna wat eigenlijk niets voor hem was, normaal liepen mensen hem achterna. Hij pakte het rooster en keek naar wat hun volgende les was. Hun volgende vak was Gedaanteverwisselingen. Blaise en Theodoor haalden al snel Draco in. 'Heb je haar gezicht gezien!' Zei Blaise. 'Ze hebben niet alleen haar gezicht verwond. Haar armen zitten ook al vol met wonden. Wat een vaas wel niet kan veroorzaken.' 'Is er nog iets gebeurd toen ze thuis was?' Vroeg Draco. Theodoor had nog niets verteld over het zoen incident maar dat hield hij achter. 'Nou, wie ene wond op haar rechter wang was er eerst niet, waarschijnlijk heeft ze die gekregen toen ze boven was met haar moeder.' Blaise keek hun verbaasd aan. 'Gekregen van haar moeder? Waarom zou haar moeder dat doen?' Draco keek Blaise serieus aan. 'Haar moeder is echt vreselijk, dus het verbaasd me niet echt.' Blaise knikte langzaam. 'Ik wist niet dat ze zó erg was. Wat voor moeder doet nou zoiets?!' Theodoor tikte hem snel aan. 'Niet zo hard, niet iedereen hoeft het te horen.' Draco knikte instemmend. 'Ze ontloopt ons volgens mij, want normaal zou ze met ons meegelopen zijn.' 'Als we haar nou eens insluiten, dan moet ze wel praten.' Zei Blaise. 'Ja, maar als je had gezien hoe erg het daar was. Ik vind dat we er voorzichtig mee moeten zijn, het is een gevoelig onderwerp, ze is nog steeds niet helemaal de oude.' Draco knikte. 'De eerste keer dat ik haar ontmoette was ze echt verbaasd dat ze werd geholpen. Ze vertrouwde me niet helemaal en heeft pas een beetje los gelaten op de dag voor we vertrokken. Ergens denk ik dat ze me nog steeds niet voor honderd procent vertrouwd.' 'Misschien laat ze het later wel los.' Ze waren bij het lokaal aangekomen dus maakte snel een plan.
Wisten jullie al dat ik ontzettend blij ben met al die kudo's en reactie's die ik altijd krijg? Ow! Nog iets dat ik tussendoor wou weten, wat vinden jullie tot nu toe van mijn story? Moet er iets veranderen volgens jullie? En als er fouten in zitten hoor ik het graag. ^^ (Spelling fouten tellen niet mee, tenzij ze heel erg zijn.)Kudo? Reactie?
Reageer (3)
DURF ER NIKS AAN TE VERANDEREN!!!
1 decennium geledendeze story is gewoon zo GAAF, SUPERDUPERFANTASTISCH en SCHITTEREND
dat ik nooit zou willen dat je er iets aan veranderd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x x x dancelover!!!!!
Het verhaal is echt super foxy mega awesome hot!
1 decennium geledenEn ferdur situn er geejn spelingvautun in. Geen hele erge, zoals deze, in ieder geval.
Snel verder! :D
Echt superleuk! Snel verder pleasee <33
1 decennium geledenNiks veranderen, alleen een romance met Blaise misschien