Foto bij 002. Roselynn Milano.

@Judge

Nu.

Roselynn Milano.

'Ik zie je morgen!' Zei Caitlin. 'Bye shawty.' Ik gaf haar een knuffel en zwaaide nog een keer naar haar. Ik liep naar m'n auto en deed de airco aan. Het is warm, echt niet normaal. Snel reed ik naar m'n huis. Ik liep m'n huis in en liep gelijk naar boven. 'Mam, ik ben thuis.' Riep ik van de trap. 'Oké.' Hoorde ik mompelen. Ik rolde met m'n ogen, dat was lekker enthousiast van m'n moeder. Ik liep gelijk door naar m'n kamer. Ik startte m'n computer op en keek naar m'n timeline. Ik zag Justin Bieber in m'n timeline, ik werd een beetje kwaad doordat ik 'm zag. Zo kon ik hem ook niet vergeten als ik hem in m'n timeline zag. Er stond iets over Selena Gomez. Ik was ook zo dom om hem te followen, het is gewoon onzin. Ik ging op youtube en maakte een video met de webcam. Ik wist niet wat Justin met Selena had, maar ik was wel jaloers. Ik zong Who says van Selena. Ik vond het wel een leuk lied. You make me insecure told me I wasn't good enough...
'Rose!' schreeuwde me moeder tegen me. 'Houd je mond is even!' Ze klonk boos en chagrijnig tegelijk. Het was niet fijn om te horen. 'Ja.' Zei ik kortaf. Ik keek snel weer in m'n timeline, Justin Timberlake tweette dat hij naar de studio ging. Dat was zo boeiend. Ik ging weer een nieuw video maken. Nu pakte ik m'n gitaar erbij en begon het lied weer te spelen. Ik eindigde het lied met een hoge C-noot. Toen ging m'n mobiel, ik nam op. 'Hey, met Rose.' 'Hey, Rose.' Het was Chaz' stem. 'Kom je chillen?' begon hij weer. 'Bij jou?' 'Jep.' 'Oké, kom er zo aan.' 'Neem je bikini mee.' Hij begon dom te lachen. 'Vergeet jij je badpak niet.' Ik begon fake te lachen.

Reageer (1)

  • Biebsessed

    nice :D snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen