Aurora Solis Jackson

Een paar weken waren voorbij gegaan en Bella was, naar omstandigheden, er goed aan toe. Dankzij een geweldige gedachtekronkel van Jake. Ik zelf bracht mijn meeste tijd buiten door, soms samen met Leah, soms alleen. En heel soms ook met Seth. Nou wel vaker dan heel soms. Ik kon het gewoon niet helpen. Hij had zo'n vrolijke uitstraling dat ik het fijn vond om bij hem te zijn. Steeds vaker had ik wel het gevoel van heimwee. Caecilia had nog een keer gebeld en ik was daarna huilend in slaap gevallen. Ik zat een beetje verveeld met mijn Ipod te spelen toen ik iets achter me hoorde. "Hey kleine." Het was Seth. "Wat is er?", vroeg ik. "Ik wil je wat vragen.""Vraag.""Nou..." Plotseling leek hij iets verlegen. "Ehm... Ik.""Probeer je me te vertellen dat je op me bent ingeprent.", zuchtte ik. "Ja." Oké, ik moet toegeven dat hij best wel schattig was als hij verlegen was. "Ik wil je gewoon zeggen. Ik wil dat je gelukkig bent en dat ben je duidelijk niet. Vertel me alsjeblieft wat er is." "Ik mis Ally en Caecilia.", zei ik. "Wie?""Mijn zusje en mijn beste vriendin."

Ik pakte een boek uit mijn tas en ging op mijn bed liggen lezen. Ik kon me niet concentreren. Ik moest de hele tijd denken aan wat Seth had gezegd. En steeds weer over het inprenten. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik hield van Jake, maar Seth was gewoon, ik weet het niet, maar ik denk dat ik op hem verliefd ben geworden. Oké, kan iemand ervoor zorgen dat mijn leven normaal wordt?

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen