004
Best Friends x
Ik kom aan bij de badkamer. Tom was nu voor mij aangekomen. 'Kom snel' fluistert hij. 'Anders worden we betrapt' Als ik binnen ben doet hij de deur op slot. 'Nu kan niemand ons storen' glimlacht hij. Hij zet de kraan open en al snel is het bad gevuld met water en veel schuim. Hij doet zijn broek en T-shirt uit. 'Kom je nog?' vraagt hij. Snel doe ik mijn jurkje uit en ga voor de rand staan. Tom is al helemaal nat.
'Is het koud?'
'Nee' zegt hij 'Kom maar' Ik doe wat hij zegt en spring in het water. Het water voelt lekker warm aan. Hij neemt mijn hand en neemt me mee naar een plek waar ik niet meer kan staan maar hij wel. Ik pak hem bij zijn schouders vast zodat ik niet kopje onder ga. Hij pakt me bij mijn middel vast. Ik ga nog dichter tegen hem staan waardoor mijn buik tegen de zijne komt. Mijn gezicht is nu zeker nog geen 10 cm van het zijne verwijderd. Zijn lichaam voelt nog warmer aan dan het water. Ik glijd met mijn vingers over zijn six pack. Wat voelt dat goed aan. denk ik bij mezelf. Plots laat hij me los en zwemt weg. 'Kom me maar zoeken' roept hij lachend van tussen het schuim. Ik zwem hem achterna maar vind hem niet. Opeens lacht er iemand rechts van me dus zwem ik snel die kant op. 'Tom, waar ben je?' roep ik. Ik vind hem echt niet. 'Ik ben hier' zegt hij achter mij. Ik verschiet en draai me om. Nu kunnen we allebei niet staan en ik moet moeite doen om boven te blijven. 'Je laat me altijd schrikken' zeg ik glimlachend. 'Vind je dat dan niet leuk?' 'Jawel, je bent leuk' zeg ik. Plots besef ik wat ik heb gezegd. 'Ik bedoel, dat is wel leuk' zeg ik blozend. 'Vind je me leuk?' grijnst hij. Waarom zei ik dat toch?! 'Dat mag ik wel.' 'Vind je me dan ook leuk?' vraag ik verbaasd. Opeens komt hij dichterbij en plant zijn lippen op de mijne. Ik open mijn mond en onze tongen verstrengelen zich met elkaar. na een paar minuten stopt hij weer en ik open mijn ogen. 'Zegt dat genoeg?' vraagt hij. Ik kijk hem glimlachend aan. Zo blij heb ik me nog nooit gevoeld. 'Ik denk dat we maar beter gaan, anders zien we er morgen als zombies uit' lach ik. Tom knuffelt me nog even en klimt dan het bad uit. Ik volg hem en pak snel een handdoek. 'Dat hoeft niet' zegt hij 'Ik tover je wel droog.' Hij spreekt een spreuk uit die ik niet ken en opeens ben ik weer helemaal droog. 'Vergeet jezelf niet hé' zeg ik terwijl ik mijn jurkje aan trek. Als ik helemaal klaar ben stap ik naar de deur toe. Tom doet hem los en samen stappen we naar de kamer. Als we bij het schilderij van Tom aankomen stoppen we met lopen. 'Wil je misschien bij mij slapen?' Ik kijk hem grijnzend aan ook al kan hij dat niet zien. 'Ik bedoel gewoon... slapen' 'Ja, lijkt me leuk.' zeg ik nog altijd grijnzend. Tom heeft een kamer voor zichzelf dus dat komt goed uit. Het is een eenpersoonsbed maar dat vind ik niet erg. Dan kan ik lekker dicht bij Tom liggen. Ik ga in het bed liggen met Tom naast me en na een paar minuten val ik uiteindelijk in slaap.
Reageer (1)
ooeehhhhhh snel verder
1 decennium geledenen
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
Love Youuu Best Friendjuuh