Foto bij 003

Tijdsprong. Het is nu 4 jaar later.
Ze zijn nu dus 14 jaar ;D

Ik en Tom zijn na 4 jaar heel close geworden. Jana is mijn beste vriendin en Lily, James en Emma moeten me niet meer. Dat komt omdat ik vrienden ben met Tom en zij kunnen hem niet uitstaan. Tom kan hun ook niet uitstaan heeft hij me verteld. Tom legt een hand op mijn schouder en ik draai me om.
'Zoé, kom je om middernacht naar de badkamer van de klassenoudsten?' vraagt hij me. Natuurlijk wil ik dat!
'Ja, ik zal er zijn, maar wat gaan we doen?' zeg ik blij.
'Zwemmen natuurlijk, neem je bikini mee.' zegt hij lachend. 'Wat ga je nog doen vandaag?' vraagt hij. Het is zaterdag dus er zijn vandaag geen lessen.
'Euhm, mij vervelen' grinnik ik. 'Ik ga misschien met Jana naar Zweinsveld maar ze neemt haar vriendje mee dus dat word ook maar saai.' Ik kijk hem serieus aan. 'Wil je misschien mee?' tom kijkt me nu ook aan.
'Natuurlijk!' zegt hij opgewonden.
'Oké, kom na het middageten maar naar hier' Ik zet een stap naar voren en druk een kus op zijn wang. Snel loop ik naar mijn kamer. Jana is er ook.
'Hee' zegt ze. 'Alles wel goed?'
'Ja hoor.' Zeg ik blozend. 'Ik heb vandaag twee afspraakjes met Tom' zeg ik blij. 'Je vind het toch niet erg dat ik hem mee heb gevraagd naar Zweinsveld? Waar wij heen gingen?'
'Nee natuulijk niet! Ik ging toch ook met Jens? Kom, dan doe ik je haren voor je afspraakje.' zegt ze opgewonden. Ze kan heel goed mijn haren doen. 'Waar gaan jullie daarna nog heen?' vraagt ze terwijl ze door mijn haren borstelt.
'We gaan zwemmen in de badkamer van de klassenoudsten!' na een half uurtje is ze klaar met mijn haar en zoek ik nog een leuk jurkje uit.
'Kom' zegt Jana 'dan gaan we snel eten en daarna naar Zweinsveld'

Na het eten sta ik te wachten aan de trap waar ik en Tom hadden afgesproken.
'Ik ben er' fluistert iemand in mijn oor. Ik schrik en draai me snel om.
'Ik had je niet horen aankomen' zeg ik verbaasd. Tom moet lachen en dan vertrekken we naar Zweinsveld.
Onderweg lopen we naast elkaar.
'Je ziet er echt mooi uit' zegt hij opeens. Ik moet blozen.
'Jij ziet er anders ook niet mis uit' Dat floepte er zomaar uit. Opeens raakt zijn hand de mijne en er gaat een rilling door me heen. na nog vijf minuten te hebben gelopen komen we eindelijk aan in De Drie Bezemstelen waar ik had afgesproken met Jana en Jens. Ze zitten ergens in de hoek aan een rond tafeltje voor vier personen.
'Hey Jana, Jens' begroet ik ze.
'Kom er bij zitten' zegt Jana. Maar meer zegt ze niet want ze zit klef te doen met Jens. Dus richt ik me maar op Tom.
'Heb je zin in vanavond?' vraag ik. Tom knikt.
'En jij?'
'Natuurlijk, ik kan niet wachten' De tijd vloog voorbij en we liepen al snel terug naar het kasteel.
'Tot straks' riep Tom nog. En toen was hij al weg.

Reageer (3)

  • Duizendblad

    verderrrr
    *geeft kusje aan Zoé*
    kudotjeuh (Y)

    1 decennium geleden
  • Nikkietjuuhh

    heel snel verder!! XD ik wil verder leze NU! ni sebiet eh, NU XD

    1 decennium geleden
  • IceWatch

    Verder!!(Y)
    JENSJE(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen