Foto bij OO2 | Book one

Ik glimlachtte en de Jongen stak zijn hand naar me uit. vriendelijke schudde ik zijn hand en liet het snel los.
'Ik ben Seth. Seth Clearwater.' ik knikte lichtjes.'Ik ben Jodelle.' hij grinnikte.'Ik had je blijkbaar een keer bij de winkelcentrum van port angeles gezien. toch?.' ik dacht een seconde na en met flits zag ik de Scene voor me ogen gebeuren. ik had perongeluk aan hem gebots en keek hem toen al een seconde aan. dus hij was die Jongen. ongelofelijk dat ik hem niet had herkend. maar Ja kan gebeuren.'Ja. Ja je heb gelijk ik had je blijkbaar perongeluk aangebots.' hij glimlachtte scheef.
'Geen probleem hoor. ben ik gewend aan.' zei Seth.'Dus.. je woont bij Cullens. hoelang?.' ik lachtte om zijn nieuwschierigheid.'Nieuwsgierig.' zei ik plagend. ik zag beetje dat hij bloosde wat hem schattig maakte. hij had diep mooie bruine ogen. en was aleen 33 centimeter langer dan mij. valde best mee. hij was best gespierd en heel knap. maar ik mocht niet zo denken. Carlisle en me broers en zussen zullen vast niet Accepteren als ik met hem Relatie had.
dat zullen ze verbieden.'Ehum. ik moet gaan. ik hoor hier niet te zijn.' hij knikte beetje teleurgesteld.'Ik zie je nog wel. Tot ziens Seth.' zei ik glimlachend. hij glimlachtte nog effe terug en we liepen tegelijk weg.


Na 5 reacties verderxD, hoe vonden jullie het?(H).
Comments = Hoofdstuk(H)xD.

Reageer (8)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen