1 ~ Time
Oké, dit stukje is nogal droog en saai, maar het moest er even tussen. De volgende is hopelijk weer beter. (:
Ik heb trouwens ook een nieuwe quiz gemaakt voor het eerst sinds... nou ja, een lange tijd. Hoe goed ken jij de wereld van de FanFiction? :'D
Ik heb trouwens ook een nieuwe quiz gemaakt voor het eerst sinds... nou ja, een lange tijd. Hoe goed ken jij de wereld van de FanFiction? :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Ik denk toch dat het geen van beiden is, want Albus heeft geen duidelijk motief behalve het opvallen, en aangezien een moord als het goed is niet opvalt dat jij het gedaan hebt is dat geen goede manier. Jack zie ik er niet voor aan om zomaar een collega te vermoorden, dus het moet iemand anders zijn. Maar wie?
1 decennium geledenGauw verder, je schrijft weer heel goed :'D
Super mooi! <3
1 decennium geledenMaar ik denk niet dat het Albus is en ook niet dat het Jack is!
Het moet iemand anders zijn, al heb ik geen idee wie.
Victoire misschien? Nee okee, dat slaat ook weer nergens op.
Eh... snel verder?!
Ik begon me al af te vragen of er nog een hoofdstukje kwam, tot ik mijn mail las, en blij zag dat je al iets geactiveerd had!
1 decennium geledenEerlijk gezegd denk ik dat Tanya ernaast zit, en het juist iemand is die niemand zou verwachten...
kweenie, hoor
1 decennium geledenik dacht eerst jack maar nu ook weer niet of wel... ik denk wel dat jack er iig iets mee te maken heeft...
snel verderrrr<333
Ik ben heel erg nieuwsgierig! En je quiz is geweldig! (: Om even mijn nieuwe woordenschat te gebruiken: ik hoop dat dit véél langer wordt dan een drabble, I ship Tanya/Teddy en ga dan ook meteen een flame plaatsen omdat ik zo woedend ben dat Teddy er niet meer is,ik ben verslaafd aan het Square fandom en hoop dat er weldra een Crosover plaatsvind, zodat Teddy uit de ene werkelijkheid - de dood - kan overgaan naar de echte wereld!
1 decennium geleden