een doodgewoon meisje genaamd lina gaat naar school maar dan

lina gaat naar school met de bus en ziet een meisje wenen ze weetb niet wat het meisje aan de hand heeft ze stapt van de bus af en gaat kijken ze vraagt wat er scheelt het meisje knipoogt als er niemand meer op straat te zien is neemt het meisje lina vast en sleept haar mee naar een waterval lina vroeg wat moet dat , het meisje zei ga onder de waterval staan , dat deed lina dan ook toen kwan ze terug uit de waterval en leek iemand anders te zijn de paparrazzie was al daar , het onbekende meisje zei je bent nu een model geniet ervan en ze was weg , lina genoot er ook van .
een paar weken later stond lina al op de catwalk en deed modeshows , toen ze naar de kleedkamer ging zag ze haar vader en moeder die er niets van begrepen ze vroegen vroeger was je zo gewoon , lina antwoordde ik gewoon jullie zijn zot .toen ze haar kleren uit deed zag ze rimpels , lina deed haar kleren terug aan en shreeuwden aaaaaaaaaaaaaa , er kwam een knappe jongen kijken wat er met lina was , he zei de jongen ik heet bram , lina lachte heel zenuachtig , ze deed haar kleren uit dat ze nog maar in haar lingerie zatnze vroeg wta vind je hier van bram wist niet wat zeggen en ging achter haar staan , hij deed haar bh los. lina begon te schreeuwen en begon securitie te roepen , bram zei noig vlug je hebt er zelf om ggevraagt . lina zei dat was om te zien of je van me hield de securietie kwam aangelopen en pakte hem mee .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen