Als ze klaar zijn bij de douane pakken ze hun telefoon en zetten hem aan, en bellen hun moeder. Sarah is al wat eerder klaar met bellen dan Lisa, en wacht tot Lisa klaar is met bellen. Na 5 minuten is Lisa nog steeds niet klaar, dus gaat Sarah maar spelletjes spelen op haar mobiel. Als ze net een nieuw spelletje wil gaan spelen, is Lisa net klaar met bellen. Eindelijk ben je klaar zegt Sarah. Sorry hoor zegt Lisa, maar ik wilde mijn moeder alles over de vlucht vertellen. Oké zegt Sarah, maar kunnen we nu dan eindelijk verder gaan? Lisa vindt het een goed idee. Ze pakt de koffer van de grond, en ze lopen naar de straat, want ze moeten natuurlijk liften.

Als er eindelijk een taxi stopt, stappen ze in en leggen hun koffers in de achterbak. Sarah spreekt niet zo goed Engels, maar Lisa gelukkig wel. De taxibestuurder kijkt naar de twee meisjes. Sarah stoot Lisa aan en fluistert dat ze tegen de man moet zeggen waar ze heen willen. Sarah zegt het nu wat harder en de man hoort het. Ik spreek Nederlands hoor zegt de man Sarah en Lisa kijken opgelucht naar de man. Waar willen jullie naartoe? We moeten naar het Splash hotel. Dat is een erg bekend hotel, daar breng ik iedere dag mensen heen en haal ik mensen op zegt de man. Ik heet trouwens Kees zegt de man. Oké ik ben Sarah en dat is Lisa zegt Sarah. Oké stap maar in meiden! Als ze aankomen bij Splash zie het er net zo mooi uit als op de foto. De stappen uit, en pakken hun koffers uit de achterbak. Hoeveel kost het? Vraagt Lisa terwijl ze haar portemonnee tevoorschijn haalt. Voor jullie is het gratis zegt Kees. Omdat jullie jonge Nederlanders zijn. Dankjewel! Roepen Sarah en Lisa tegelijk. Geen dank zegt Kees. Lisa geeft hem een knuffel door het raam. Hier is mijn telefoonnummer zegt Kees, en hij geeft hen een kaartje. Voor als je nog ergens heen wilt gaan. Oké doei zegt Sarah en ze zwaait Kees uit. Kees steekt nog zijn arm uit het raam om vaarwel te zeggen. Sarah en Lisa pakken hun koffers en trekken ze koffers achter hun aan. Dat was wel erg aardig van Kees dat we gratis mee mochten rijden. Ja dat vond ik ook antwoord Sarah. Ze lopen het hotel binnen, en lopen naar de receptie, waar niet veel mensen staan. Als de mensen voor hun klaar zijn zien ze dat er een leuke jongen achter de balie staat. Hello zegt de jongen. Can I help you? Wat een lekkerding is dat zegt Sarah tegen Lisa. Dankjewel voor het compliment. Sarah wordt helemaal rood.Wacht even… spreek jij Nederlands? Zegt Sarah verbaast. Yep antwoord de jongen. Ik heet trouwens Boyd. Wat een leuke naam zegt Lisa verlegen. Ik ben Sarah stelt Sarah zich voor. En ik ben Lisa zegt Lisa verlegen. Oké, maar mag ik jullie papieren zien? Sarah en Lisa pakken allebei hun tas en zetten die op de balie. Sarah legt haar papieren op de balie, terwijl Lisa nog in haar tas zit te graaien. Hebbes! Lisa heeft eindelijk haar papieren te pakken. Alsjeblieft Lisa geeft de papieren aan Boyd. Dankjewel zegt Boyd, en hij pakt de sleutel van kamer 104. Sarah pakt de sleutel van Boyd aan en geeft hem een knipoog. Dan lopen ze naar hun kamer. Hij is op de 2e verdieping. Als ze op hun kamer aankomen gooien ze hun spullen op hun bed. Lisa maakt de kast open. Dit is toch veel te weinig ruimte voor onze spullen. Hier passen alleen mijn spullen niet eens in! Dan laten we ze toch gewoon in de koffers roept Sarah vanuit de badkamer. Wauw! roept Sarah. Lisa doet de kastdeur dicht en loopt ook naar de badkamer. Wauw! Zegt ook Lisa als ze de badkamer ziet. Ze loopt naar binnen. Wat is het mooi! Ik ga meteen mijn toilettas pakken om hier in te leggen zegt Sarah. Ik ook zegt Lisa en ze loopt achter Sarah aan naar de koffers. Terwijl ze hun tassen aan het doorzoeken zijn komen ze hun boeken tegen, die ze in het vliegtuig hadden gelezen. Ze leggen allebei hun boeken en tijdschriften op een stapeltje op hun nachtkastje. Dan gaan ze douchen. Eerst Sarah en dan Lisa. Sarah ligt al in bed als Lisa met haar natte haren de kamer komt binnenlopen. Lisa pakt een boekje uit haar tas en geeft het aan Sarah. Wat is dit? Dat is een boekje met Engelse woorden en zinnen, ik wist wel dat je die nodig zou hebben. Oké bedankt. Geen dank zegt Lisa terwijl ze naar de badkamer gaat om haar haren te föhnen. Na 5 minuten is Lisa klaar, dus ze trekt haar pyjama aan en gaat ook in bed liggen, en leest een haar tijdschrift. Na een uurtje kijkt Lisa op haar telefoon en ziet dat het al 22:00 is. Zullen we gaan slapen? Ja, ik ben supermoe van de vlucht. Oké zegt Lisa en doet haar licht uit. Sarah doet hetzelfde. Ze doen hun ogen dicht, en vallen binnen een paar minuten allebei in slaap.

Reageer (1)

  • CherLloyd

    Snel verderrrr. (H)
    Xxxx Destiny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen