Hoofdstuk 2
Als ze bij het vliegveld zijn geven Sarah en Lisa de tickets af en geven hun moeder nog de laatste knuffels. Dan horen ze dat hun vliegtuig over 5 minuten vertrekt. Dag mama zeggen de meisjes tegelijk, en ze rennen naar de douane, en leggen hun spullen op de lopende band, en lopen door de poortjes. Dan pakken ze hun spullen weer van de lopende band, en rennen ze naar het vliegtuig. Net op tijd zegt Sarah hijgend. Goedenavond zegt de stewardess, mag ik jullie tickets zien? Sarah en Lisa geven de tickets aan de stewardess. Stap maar snel in zegt ze. Dankjewel zegt Lisa tegen de stewardess. En ze lopen naar hun plaatsen. Hun stoelnummers zijn 19 en 20. Eindelijk zitten ze op hun plaatsen. Er wordt omgeroepen dat ze hun gordels om moeten doen omdat ze gaan opstijgen. Als het vliegtuig is opgestegen wordt er omgeroepen dat de gordels weer los mogen. De meisjes gaan het vliegtuig even verkennen. Eigenlijk is er niet zoveel te verkennen maar ze gaan toch even rondlopen. Als ze door het vliegtuig hebben gelopen zien ze dat het al 20:00 is. Ze zijn gisteravond pas heel laat naar bed gegaan, omdat ze niet konden slapen van alle spanning. En zijn nu ook supermoe. Dus daarom gaan ze nu vroeg naar bed. En ze moeten ook fit zijn omdat ze een drukke dag voor de boeg hebben. Lisa en Sarah gaan liggen op de stoel, en pakken het dekentje en kussen. Ze proberen te slapen, maar het lukt niet. Uiteindelijk vallen ze toch in slaap. De volgende ochtend als ze wakker worden is het al 10 uur. Er komt een stewardess broodjes en thee brengen. Als ze klaar zijn met eten komt de stewardess de borden ophalen. De piloot zegt dat ze over 30 minuten gaan landen. Gelukkig hebben de meiden boeken en tijdschriften bij zich, zodat ze lekker kunnen lezen. Als ze de boeken openslaan kunnen ze bijna niet meer stoppen met lezen, omdat het zo’n leuke boeken zijn. Helaas moeten ze stoppen omdat ze gaan landen, en ze hun gordels weer om moeten doen. Bij de landing hebben ze heel veel last van hun oren. Gelukkig gaat de landing snel. Als het vliegtuig is geland klapt iedereen in hun handen. Iedereen stapt uit. Nu eerst langs de douane en dan de koffers ophalen zegt Sarah zuchtend.
Reageer (1)
Loveee yourrr storrryyyyy.
1 decennium geleden