Foto bij yes ,i was gone to

Maak je daar maar geen zorgen over komaan vijanden hoe kom je er op .De bel ratelde en ik sprong recht en vloog bijna naar de volgende les die ik met Edward zou hebben. David kon me amper volgen dat normaal was als je normaal was .Ik stapte nu wat rustiger de klas binnen en David kwam hijgend aan .'Waarom heb jij zo'een haast ?' vroeg hij totaal uitgeput .
'Ik wou de les niet missen dat heb ik al genoeg gedaan' lachte ik en ging op mijn plek zitten. David zat te leunen op mijn bank en we waren wat aan het praten. Toen hoorde ik de stoel naast me bewegen een beetje te luid dan ik zou gedacht hebben maar ja. David trok zich meteen terug en ik kon nu alleen maar naar voor proberen te staren. Dylan kwam na een tijdje ook opdagen en keek onderzoekend naar ons beide .Maar ik mocht deze keer op mijn plaats blijven zitten. We moeste deze les in een groepje van twee een opdracht doen.'laat is zien 'ik pakte het blad zonder dat hij het nog maar aan kon geven .Op een paar minuten was ons werk gedaan en ik keek wat rond .'Ik ben Edward en sorry dat ik me de laatste keer niet kon voor stellen 'zei hij plots
'Vanna maar dat wist je waarschijnlijk wel '
'Ja ik dat wist ik nog jij hebt je naam over de hele parking geroepen .'Ik keek naar beneden en bedacht me hoe idioot ik er wel niet moest uitgezien hebben.'Je was weg 'begon ik maar .
'Ja persoonlijke problemen maar jij toch ook 'zei hij met een fluwelen stem. eumh wat zij hij ik werd helemaal betoverd door zijn blik. Ik slikte 'eumh ja moest nog iets in La regelen '
'Leuk weer hé'
Altijd het weer het veiligste onderwerp dat ik me kon bedenken op dit moment.'Dus jij vind dit natte koude weer leuk?' ben ik dan echt de enigste in dit dorpje die zich hier aan het weer ergert .'Nou hier zijn ook goeie en zonnige dagen hoor'
'je moet ze alleen gaan zoeken' zuchtte ik sarcastisch. Ik hoorde Dylan en Edward heel stilletjes lachen als het lachen was.
Toen stond de leerkracht achter ons .'Zo Edward moest je Vannessa geen kans geven.' Zonder dat hij ook maar iets kon zeggen.'
'Meneer het is Vanna en ik heb meer dan de helft van de vragen opgelost'
'volgde je een speciaal progamma op je vorige school '
'Nee, meneer maar we hebben dit onderwerp al gehad 'lachte ik vriendelijk .
'ha oké het is goed dat jullie naast elkaar zitten.
'Die vraag was wel voor mij bedoelt 'zei Edward
'En ging over mij ' zei ik daarop en keek in zijn ogen.
Draag je contact lenzen vroeg ik zonder het maar te weten.
'Eumh nee is door het licht en jij dan'
Shit hij had mijn ogen opgemerkt maar zijn aarzeling op zijn vraag was me niet onopgemerkt gebleven.'Nee ,ik heb last van een soort allergie' ik keek weg toen ik dit zei ik wou niet dat hij zag dat ik loog.'Waarom ben je naar deze plek gekomen eigenlijk?'
Waarom moest hij dat weten .'eumh nogal moeilijk uit te leggen' wat moest ik hem vertellen dat Britney het te gevaarlijk vond in Los Angels omdat ik een slayer ben zonder watcher of omdat ik zo een wrak was omdat mijn ouders vermoordt waren en ik er maar niet over raakte .'Ik denk dat het niet zo moeilijk kan zijn 'hij glimlachte ik dacht dat ik aan het smelten was ik keek snel weg en schudde even stevig met mijn hoofd.
'Mijn pleegmoeder denkt dat het het beste is voor me maar ik weet niet echt waarom.' En ik snapte er echt niets van.
'Maar jij denkt er anders over of niet soms'.Hij keek in mijn ogen hij probeerde me te door gronden.'eigenlijk valt het hier beter mee dan verwacht 'glimlachte ik hier zijn geen vampiers of demonen die me proberen te vermoorden een grote verbetering als je het mij vraagt en zolang ik geen watcher zou tegen komen is er niets aan de hand.'volgens mij niet'
'wat? Hoe kan jij dat weten 'vroeg ik erg verbaast
'nou omdat je al bent weg gelopen '
Hoe kon hij dat weten alleen Britney wist dat en zij roddelt nu niet over mij .'hoe kan jij daar nu iets van weten?'
Zijn gezicht was plotseling ernstig hij had zich duidelijk versproken goed voor hem dat juist de bel ging. Hij was weer even snel weg als de vorige keer en dat idioot gevoel bleef deze keer goed onder controle .Ik glimlachte de klas uit iets dat bijna nooit is gebeurt .Hé waarom lach je zo vroeg Ines die naast me was gaan stappen.'gewoon eindelijk van een gevoel van af.' 'Je bent echt raar '
Dank je zei ik lachend .raar was nog maar zacht uit gedrukt.
Gym dat ging wel deze keer .ik stapte met Ines naar mijn brommer en zij was iets over het valentijnsbal aan het zeggen dat een maand en een week nog voor ons was ,dat was nog niet het ergste ,het ergste was dat je er moest zijn ze dwongen je gewoon om er te zijn dat konden ze toch niet menen als je niet houd van dansen dan ga je toch gewoon niet .Ik stapte op mijn brommer en Serrenna keek met een zuur en vreselijk kwaad gezicht naar mij.'Wat heb ik haar aangedaan 'vroeg ik zachtjes tegen Ines .'Bwa ze is gewoon jaloers om de aandacht die je krijgt en zij niet ,ze is hier ook niet zo lang en ze heeft nooit zoveel aandacht gekregen als jij '
Iemand jaloers op mij waar ben ik terecht gekomen het zou anders moeten zijn maar ja deze plek is gewoon behekst.
Ik liep s avonds in het bos achter mijn huis helemaal alleen .het was stil en vredig het was al aan het schemeren het veiligste tijdstip van de dag want je weet dat de dag uit is en dat er een volgende dag aan komt. Plots vloog er een schim voor me
Ik wou het pakken maar het was te snel zelf voor mij. Ik liep zo snel ik kon achter de schim aan maar na een aantal meter te hebben gelopen gaf ik het al op in nog honderd jaar dat ik dat ding kon bij houden .'Wat is er ' vroeg Britney ' je ziet er zo uitgeput uit '. 'Gewoon eindje gejogd ma 'loog ik maar . mijn huiswerk was snel afgelopen want had de onderwerpen allemaal al gehad .

Reageer (1)

  • Mauve

    Snel verder ....


    (Y)(Y)


    I like it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen