Foto bij why is he gone

'Weet je het feit is dat het allemaal zo in eens komt ik bedoel we verhuizen ,het blijkt het huis van mijn ouders te zijn ,ik krijg mijn ketting van mijn moeder terug en dan heb je nog een nieuwe school en die Sto.. jongen .'
'Een jongen wat is er met hem ,wat heeft hij gedaan?' vroeg ze ongerust.
Niks het gaat niet wat hij heeft gedaan maar hoe hij me laat voelen .!! riep ik bijna
O ben je verliefd of zo dat is toch niet zo erg .
Mam je snapt het niet hij … ik aarzelde zou ik dit wel zeggen misschien werd ze alleen maar ongeruster .
'hij wat '
Ik zuchtte 'ik kreeg paarse ogen van hem mam dit is eng ik krijg dit nooit bij normale mensen .'
ZE liet het bord dat ze aan het afwassen was vallen .Ik kon het nog juist pakken voor het op de grond viel .Ze staarde me met grote ogen aan .'Je weet toch zeker dat je niet terug bent begonnen met vampiers te doden hé '
'Mam ,ik zou nooit terug beginnen behalve als de geen waar van ik hou in gevaar zijn trouwens er is een andere die mijn werk nu doet dus maak je geen zorgen en het was na de middag vampiers komen echt niet naar buiten dan ' ik gaf haar een knuffel
'Wees voorzichtig met die jongen 'fluisterde ze wanneer ik naar mijn kamer vertrok .'Doe ik toch altijd voorzichtig zijn lachte ik .Ik maakte keurig mijn huiswerk en ging liggen. Ik werd wakker en zag dat ik mijn kleren nog aan had .Ik had duidelijk slaap nodig gehad .Het was nog maar 5 uur s' morgens en ik maakte me al klaar ,ik douchte snel ,borstelde mijn haar en zocht de boeken die ik nodig had voor vandaag. Toen ging mijn gsm .'hallo '
Oooooh Leah hoe is het daar nu ? Leah was op mijn vorige school verhuist ze wist wat ik was ,ze was mijn beste vriendin alleen woont ze nu in Spanje maar ik had beloofd om langs te komen.
Alles goed hier ja met jou?
Fijn dat te horen maar het enige is dat ik hoop dat het gevoel zal stoppen.
Ja ik weet het maar hij was er niet hoe kan ik dat nu weten dan. bye tot nog eens hé
Ik legde af -pakte mijn rugzak en liep naar buiten .
Fijn het normale weer was er weer het regende .Ik zuchtte en zette mijn helm op .Ik scheurde in de bochten en was in een mum van tijd op school .Edward was er een week niet geweest wat ik aan de ene kant geweldig vond opdat ik dat gevoel niet meer kon krijgen maar aan de andere kant was een knagend gevoel wie weet was het wel mijn schuld of misschien was het maar beter hij wou me immers doden als ik zijn broer goed verstond .Zijn familie keek met koude blikken naar me en het spreekwoord als blikken konden doden was hier wel erg op zijn plaats geweest .Ik had het derde uur een tussen uur (zo 'een uur dat je geen les had) en besloot naar de school bib te gaan. Ik kwam binnen en het leek exact op de bibliotheek van mijn vorige school .Alles rook muffig je hoorde niets en de kleuren waren dof .Ik ging een atlas halen want die had ik nog niet .Toen gingen de deuren open .Ik hoorde een stem 'Charles ik mag haar niet en ze geeft een vreemd gevoel '.Dat was Serrenna ongetwijfeld. David en Ines gingen weer trouw mee baar de lunch niet dat ik honger had maar eten gaf me de nodige energie nu dat ik weer niet goed kon slapen .Ik keek naar de Tafel van de Winstons en hij was er weer niet misschien was dat maar goed ook .Dat gevoel was niet aan te raden meestal als ik dat keek was ik bezig met ze te doden en kreeg ik er meer energie door zodat ik in leven kon blijven,maar als je dat gevoel kreeg bij een gewone jongen dat was eng en niet zo maar je zou wel heel de klas kunnen doden omdat als ik me niet kon inhouden .Wat ik ook vreemd vont is dat ik dat bijna niet bij zijn familie voelde ik voelde iets ,iets vreemd maar dat bleef er ook bij .Serrenna deed weer opvallend gemeen tegen me ze probeerde me bang te krijgen denk ik maar ja .Ik keek dan maar sip naar de tafel.'Vannessa toch je bent toch niet somber omdat hij er niet is hé Vroeg Serrenna met een hatelijke stem.'Mens moei je toch met je eigen zaken in plaats van aandacht te zoeken 'zei ik kwaad toen ik nog steeds naar de tafel keek. Ik keek even op en zag Serrenna met een zuur gezicht wegkijken. 'Vanna toch er is geen reden om zo 'een gezicht te trekken ,je moet niet naar haar luisteren en trouwens Edward is er wel hoor .'Ik keek direct op wanneer ze de naam zei ,het was erg om te zien dat ze me alleen met die naam kon op laten kijken. Ik keek naar de tafel van de Winstons en inderdaad iedereen was er .'Wie zei dat ik hem miste 'fluisterde ik naar Ines .Hij keek nu op het leek wel als of dat hij mijn zin kon horen .Ik keek naar hem recht in zijn ogen er was iets anders helemaal naders dan de vorige keer .IK kon er maar niet achter komen wat het was.'De manier alleen al dat jullie naar elkaar kijken is vreemd' zei Ines er tussen .'Eumh wat zei je ?' vroeg ik verdwaasd en uit mijn trance.'Hoe moet ik het uitleggen jullie lijken vijanden van elkaar als jullie naar elkaar kijken en toch zit er iets anders ook in.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen