Foto bij i have a date for the prom ,you kidding

'gewoon een beetje moe niets aan de hand hoor '
Ik wachte tot een juist moment ik moest vragen aan Edward waarom zijn broer hem kalmeerde misschien had het wel helemaal niets met me te maken en had ik het gewoon verkeerd begrepen. Het was al gauw middag en ik werd zenuwachtig bij de gedachte dat ik Edward terug zou zien en er met zou praten tijdens de les. Toen ik op keek zat hij niet aan de tafel van de Winstons misschien was hij wel wat later. Hij was niet komen opdagen tijdens de lunch of tijdens bio .hij zal ziek zijn geweest dus moest ik me geen zorgen maken dat ik het hem moest vragen. gym liep deze keer ook mee we moesten luistere naar de spelregels van voetbal dus geen sport vandaag.'Mam riep ik .
Ben in de keuken riep mijn ma.
Ik ging de trap op en bedacht me dat het hier misschien niet zo erg is als ik dacht .Ik gooide mijn rugzak in een hoek pakte mijn mp3 en plofte op mijn bed. Ik zette de muziek op zijn hardst zo dat ik niet kon na denken over de eventuele problemen die ik zou krijgen en waarom dat Edward niet op school was vandaag. Door mijn muziek hoorde ik Britney schreeuwen 'VANNESSA ETEN IS KLAAR'
Kom er aan 'ik stormde van de trap en verschoot dat ik zo veel honger had We aten rustig toen ik klaar was legde ik mijn bord op het aanrecht en draaide me om.'Phillip ?'
'Wat is er Vanna '
Eumh ken je de Winstons ?vroeg ik aarzelend en ik hoopte dat Britney me niet ging ondervragen ;Britney was laat het me zo zeggen een koppelaarster .Ooit had ze de buurvrouw gekoppeld met een bakker ;Ze zijn nu nog altijd samen maar ik hield en hou er niet van als ze het op mij probeerde .
Ze zijn erg aardig ,hun vader Robin werkt hier als commissaris en part time als dokter .Hun kinderen echte schatten ,eerst dacht ik van die zijn te oud om zich hier goed aan te passen maar ze zijn een van de keurigste kinderen die je kan in beelden en zijn vrouw Oriana zo artistiek aan gelegd ze heeft hun huis op nog geen week vernieuwd. 'Waarom vraag je dat Vanna'
O eumh gewoon ze lijken zo alleen het is juist hun groepje ,het lijkt wel of ze zo alleen zijn ,Mam ik moet je even alleen spreken.' Ik keek met een zielige blik naar Phillip en hoopte dat hij het zou snappen.'Ik ben al weg het gaat vast en zeker over jongens en daar kan ik niet bij helpen.'glimlachte hij
Ik en Britney begonnen te lachen. Phillip was lief ik snapte wat mijn stief ma er in zag ,als hij lachte moest je mee lachen .Hij slofte langzaam naar de zetel en ging er in zitten hij zetten direct de tv op een of ander sport kanaal.
'Wat is er Vannessa 'fluisterde ze nu serieus.
Ik wil me verontschuldigen van dat weg lopen en ik wil uit leggen waarom ik weg liep.
Vertel maar Vannessa '

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen