Foto bij vampires in the night

Ik had deze nacht weer niet goed geslapen en ik hoopte maar dat dit geen gewoonte zou worden .Ik belde naar school met het excuus dat ik niet kon komen omdat we nog wat zaken in La moesten regelen. Ze trapte snel in en dat was maar goed ook. Britney was al weg en ik verstopte snel mijn brommer zodat als ze veel te vroeg thuis kwam geen argwaan zou krijgen. Ik moest gewoon vertrekken ik wou niet weer zo 'een gevoel krijgen en zeker niet voor een normale jongen ,de hele dag was ik al in het bos naast ons huis aan het wandelen ,ik wist niet waar ik heen ging of waar ik was .Het deed me deugd om zo doelloos rond te lopen mijn hoofd leeg maken. Het werd stilletjes aan donker en ik vroeg me af of dat het was omdat het ging regenen of omdat het al avond was. Ik zag een grote varen plant en ging er op liggen .Ik denk dat ik in slaap gevallen was want er klonk een lastig gehijg aan mijn oor en onbekende stemmen.
Ik ging recht zitten en keek rond me. Er stond een groep van 4-5 mensen rond me .Hun ogen waren vuur rood rond de iris en zwart .Hun huid was net papier en ze keken naar me alsof ze honger hadden. Ik sprong recht en deinsde een stap terug.
'Wat willen jullie van me ?'vroeg ik met angstige stem al kon ik het gemakkelijk raden misschien had het me bloed te maken
'we willen jou'
Hebben jullie soms honger zei ik met een lach
Ze keken allemaal verbaast naar elkaar en 1 van hen het was een man met lang blond haar ,hij had het vast gemaakt,pakt me bij de keel ik kreeg amper lucht.
Ja,we hebben honger en jij ruikt zo goed '
Vooral rustig blijven zei ik rustig tegen me zelf terwijl mijn hand haastig op zoek was naar mijn houten stok in mijn tas. eindelijk had ik hem ,ik legde mijn hand tegen zijn borst voor hem zo ver mogelijk van me weg te houden of toch van mijn nek,hij ging rustig naar mijn hals ,volgens mij had hij heel de dag de tijd .Ik pakte de stok stevig beet en gooide hem met al mijn kracht door zijn hart,hij liet me vallen want met zijn kracht tilde hij me makkelijk van de grond. Hij verging tot stof dus ik stofte me wat af,raapte mijn stok van de grond en keek naar de andere ,'weten jullie wie ik ben '
Ze knikte allemaal .
'ik ben beter in een geheim bewaren hier dan ik dacht'
'Wat 'vroeg iemand die kort haar en op een elfje leek ze deed me op een of andere manier aan Jady denken.
'je weet wel de legende die zegt dat er ergens op de wereld een meisje bestaat met legendarische kracht '
'ik weet niet wat je bedoelt"
'Jullie zijn echt stommer dan ik dacht 'ik slenterde rustig naar de vrouw die het vroeg en plaatste mijn stok tegen haar rug en stoten hem er in .'Ik ben de slayer '
De overgebleven vampiers want onder tussen wist ik dat ze vampiers waren keken me kwaad aan waarschijnlijk waren het goeie vrienden. hij kwam naar me toe gerend ,ik ontweek een slag ,maakte een koprol sprong recht ,Ze waren verdwenen ,ik wist dat ze snel konen lopen maar dit was echt wonderbaarlijk nergens waren ze nog te zien .Mijn gsm trilde in mijn zak,
Ik nam rustig op' hallo '.
'JE hebt je deze keer kunnen verdedigen maar wat er met je gaat gebeuren zul je je niet zo snel kunnen uit redden en de dood komt misschien dichter bij dan je denkt.'
De stem maakte me bang ,maar wat wist hij er van en hoe wist hij van dit.'
'Luister is je weet niet wat ik ben dus hoe je er buiten'
Ik schrok dat ik zo agressief reageerde,haakte snel in en begon nog dieper in het bos lopen. Hield dit nooit op was mijn leven gewoon vervloekt met rare dingen mee te maken .ik ben misschien slayer maar dat wilt toch niet zeggen dat dit moet gebeuren.
'Oooooh Vannessa ben je eindelijk terug ik stond op het punt om de politie te bellen weet je wel wat je me hebt aangedaan ,je bent minstens een week weg geweest waar zat je en hoe haal je het in je hoofd om me niet te bellen.'zei Britney in paniek misschien had ze haar reden er wel voor.
'Rustig maar ,je hoefde echt niet ongerust zijn dat weet je best en mijn belwaarde is op dus kon ik je niet belle en mag ik alsjeblieft gaan slapen .'
Nee nee jij gaat naar school ,ik breng je wel.'
Dit ging een moeilijke dag worden ik was dood moe en wie weet wat er me te wachten stond.
Vannessa wat heb jij ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen