012
Barcelona - FC Barcelona heeft afgelopen zaterdag gespeeld op het niveau wat we van ze gewend zijn. Alleen was er iets opmerkelijks aan de opstelling van Barcelona : sterspeler Lionel Messi zat op de bank. Het team was zo goed op elkaar ingespeeld dat de tegenstander compleet afgetroefd werd. Ze speelden zo goed dat Messi niet eens de kans kreeg op te spelen. Is Barcelona voorbij het niveau van Messi gestegen?
Barcelona - FC Barcelona spelde afgelopen zaterdag weer zoals we het team kennen. Elke bal die aangeraakt werd, werd omgetoverd in iets moois. Het spel was van begin tot einde perfect. Het opmerkelijke was dat sterspeler Lionel Messi de hele wedstrijd op de bank heeft gezeten. Is Lionel Messi soms verleden tijd?
Barcelona – Lionel Messi is verleden tijd. Guardiola koos afgelopen zaterdag een keer niet voor de ‘sterspeler’ en zette een andere opstelling neer. Wat er voor zorgde dat Barcelona een perfecte wedstrijd speelde, alles was gewoon goed aan het spel. Guardiola heeft er goed aan gedaan om Lionel op de bank te laten zitten. Nu weet hij zelf ook dat hij eigenlijk geen goede speler is, en dat hij niet zo veel kapsones moet hebben. Lionel heeft zijn tijd gehad, het is nu tijd voor een nieuwe speler die het niveau van FC Barcelona wél aan kan!
Ik bekeek de verschillende krantenartikelen en ik verfrommelde ze allemaal. Dat is wel genoeg negativiteit geweest. ‘Moet je je niet omkleden? Je moet zo trainen.’ Zei Amber verbaasd en ze schoof aan tafel. ‘Ik heb geen zin.’ Mompelde ik. ‘LIONEL MESSI! JIJ GAAT NU OMKLEDEN!’ riep Amber boos. ‘Nee.’ Zuchtte ik en ik begon met mijn telefoon te kloten. Amber trok mijn telefoon uit mijn handen en gooide hem de woonkamer in. ‘Jij gaat je omkleden en jij gaat naar trainen. Jij laat zien wie je bent. Je doet dit niet alleen voor jezelf, maar ook voor je team. Je thuis.’ Zei Amber en ze keek me echt boos aan. ‘Oke oke. Ik ga wel trainen.’ Zuchtte ik en ik sjokte naar boven. Ik heb helemaal geen zin in al dat gezeik en gezeur!
Ik was maar op tijd weg gegaan, voordat ze zouden denken dat ik expres te laat zou komen. Ik sjokte de kleedkamer aan en ik werd gewoon begroet door de jongens. ‘Heb je de kranten gelezen? Het slaat echt nergens op! Jij hoort gewoon nog bij het team.’ Glimlachte Bojan en hij kneep even in mijn schouder. Ik glimlachte naar hem en haalde mijn spullen uit de tas. Nadat iedereen klaar was liepen we richting het veld en Pep keek me met een glimlach aan. ‘Lionel, zou ik jou even kunnen spreken?’ vroeg hij met een glimlach. ‘Natuurlijk coach.’ Mompelde ik en ik liep naar hem toe. Ik krijg waarschijnlijk een waarschuwing over mijn gedrag van afgelopen zaterdag..
Reageer (9)
ohgod, arme Leo ;(
1 decennium geledenAMBER FLEUR HEM BETER OP JIJ
haha okee je doet je best al.
Verder chick
Awesome, nou krijgt 'ie natuurlijk een preek..
1 decennium geledenPoor Lio ): <3
Snel verder !!
1 decennium geledenNiceeee. Snel weer verder!
1 decennium geleden