Part 12
Love jullie!
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Vermoeid opende ik mijn ogen toen een straaltje licht door het witte gordijn naar binnen viel en mijn gezicht verkende.
Meteen greep ik naar mijn hoofd bij het voelen van de koppijn.
Ik was in een ruime kamer met lichtgroene muren. Voor de 2 ramen hingen kanten gordijnen en tegen de rechtermuur stond een moderne witte kast.
Ik lag in een groot tweepersoonsbed. Naast me lag een jongen zacht te snurken. Waar was ik? Wie was dat?
Ik sloot mijn ogen en probeerde me te concentreren ondanks mijn hoofd dat op barsten stond.
Langzaam kwam een deel van gisterenavond weer boven. Die jongen was Steve. We hadden elkaar leren kennen in een soort bar en hadden beiden teveel gedronken.
Ik liet mijn gedachten verder het verleden in graven. Zayn. Hij had me gedumpt. Meteen voelde ik mijn ogen vochtig worden en ruw veegde ik de tranen weg.
Ik schrok op bij het horen van een zachte kreun. Steve was wakker.
"Hi." Hij glimlachte.
"Hi." Snel controleerde ik of ik mijn kleren aanhad. Gelukkig. We hadden niks verkeerd gedaan.
Steve legde me uit dat ik gisteren was ingestort en hij me daarom mee naar huis had genomen. Ik knikte licht en bedankte hem waarna ik zei dat ik moest gaan. Chelsea en Alice zouden vast ongerust zijn.
Een beetje wankelend stond ik recht en verplaatste me een weg naar buiten. Snel hield ik me een taxi uit die me naar het hotel leidde.
"Melody!" Chelsea kwam aanlopen en vloog me om de nek. "Waar was je?! Ik was doodongerust! Wat was er gisteren dat je wegliep toen Liam en ik binnen kwamen? we zijn samen! Goed hè?! We hebben nu een lange-afstands relatie."
Ze keek dolblij en ik knikte zacht. "Geweldig."
Natuurlijk was ik blij voor haar, maar het was zo oneerlijk dat zij het wel deden en Zayn me ervoor had gedumpt.
Sorry dat dit stukje zo slecht is. :x
Als jullie nu veel lieve reacties plaatsen, komt er vandaag misschien nog een hoofdstukje. Een veel beter!
Vinden jullie het verhaal eigenlijk nog leuk?
Reageer (3)
ik vind het een geweldig verhaal dus snel verd jij (: xxxx
1 decennium geledenJe verhaal is leuk, don't doubt about that!
1 decennium geledenJe verhaal is Amazing
1 decennium geledenSnel verder x