Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 32

reacties ?

Jens: jij en die Tom, zijn jullie een koppel? jij: nee. Opeens voelde je je heel verlegen worden. Iets wat niet snel gebeurde bij jou. Jens merkte het ook. Jens: maar je wil het wel. jij: ik weet het niet Jens, ik ken hem amper maar hij is zo lief. Jens stond recht en had een klein glimlachje op zijn gezicht. Jens: als ik jou was zou ik maar sturen naar hem, voor hij aan onze deur staat. Na hij dat had gezegd ging hij jou kamer uit. Je zuchtte even en keek terug naar het papiertje. Je voegde zijn nummer toe en stuurde een berichtje dat alles in orde was en je bedankte hun nogmaals. Niet veel later viel je inslaap op je bed.


Jens pov:
Volgens jou was Demi echt verliefd het kon niet anders en alleen nog maar aan de blik van die Tom te zien, leek hij Demi wel zien zitten. Je surfte nog wat op het internet. Je wou meer over die jongens te weten komen. Maar toen je al die dingen over Tom op internet las, klapte je je laptop dicht. Je ging naar Demi haar kamer toe en ging naar binnen. Je zag dat ze aan het slapen was en dekte haar toe. Je keek je kleine zusje nog even aan en ging toen ook maar slapen. Je kon het haar morgen nog wel vertellen. De volgende dag werd je wakker gemaakt door Demi. jij: vanwaar ben jij zo vrolijk? Demi: gewoon. jij: het heeft met die Tom te maken hé. Je zag Demi een glimlachje krijgen op haar gezicht. jij: Demi, ik wil je humeur niet verpesten maar er zijn dingen die je moet weten over hem. Demi: zoals? Jij: Tom gebruikt meisjes, hij doet aan one night stands enz. Demi: hoe weet jij dat? Jens: Demi het internet staat er vol mee. Demi keek een beetje gekwetst en ging toen je kamer uit. Je wist dat je haar nu beter even kon laten doen.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    aww.. Poor her.
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen