Foto bij Part 11

Ik heb veel te veel voor jullie over.
Ik heb me gisteren bezat om me op die manier te kunnen inleven in dit hoofdstukje.
Niet dus, ik had gewoon te veel gedronken.
Ik zeg dit om jullie te waarschuwen dat dit stukje waarschijnlijk verschrikkelijk gaat zijn. Ik voel me nog niet helemaal goed en blijf maar typfouten maken enzo. Sorry hiervoor :x


Thnx voor jullie reacties en kudo's!
Veel leesplezier!

~Melody Hope Turner

Zachtjes wenend liep ik een café in. Uit ervaring wist ik dat als ik dronk ik alles zou vergeten en niet me nog iets zou kunnen schelen.
Ik kroop op een kruk die aan de toog stond en bestelde meteen 2 biertjes. De jongen die erachter stond, was nog jong. Ik schat hem een jaar of 21. Zijn zwarte haren waren met gel in pieken omhoog gezet en hij had van die felblauwe ogen en een beginnend baardje.
Hij glimlachte toen hij me de pintjes overhandigde en ik hem betaalde.
In een paar teugen dronk ik beide glazen leeg.
De jongen keek me grinnikend aan. "Getting drunk?"
Ik knikte en bestelde er nog 2. Hij schonk 4 glazen vol, keek even op zijn horloge en kwam achter de toog vandaan. "I'm done working." Hij drukte 2 glazen in mijn handen en vroeg of ik een wedstrijdje wou doen. Ik knikte terwijl hij aftelde en nadat hij klaar was, zette ik het glas aan mijn lippen en begon te drinken. Zo snel mogelijk probeerde ik beide glazen te legen.
Ik won en hij lachte. "Revenge!" Hij draaide zich naar het meisje dat nu achter de toog stond en bestelde nog eens 4 pintjes bier.
Opnieuw telde hij af en dit keer won hij zo snel dat ik er zeker van was dat hij me de eerste keer had laten winnen.
"Come on." Hij trok me mee de dansvloer op en begon te dansen.
Ik volgde zijn voorbeeld en begon de drank te voelen.
Van het ene moment op het andere een totaal ander gevoel.
Ik liet me meeslepen op de muziek en lachte vrolijk met Steve -zoals de jongen zich had voorgesteld-.
Het leek alsof een andere persoon onderging wat ik onderging en ik kon niet helder meer nadenken.
Ik voelde Steve zijn hand rond mijn pols klemmen en me meetrekken naar buiten. Onderweg greep hij nog snel 2 cocktails.
We gingen op een bankje zitten en ik keek voor me uit.
Steve vertelde wat over zichzelf en ik kon me met moeite concentreren op wat hij zei.
"Melody?" Ik keek op. "Try to concentrate." Hij keek me serieus aan terwijl hij 1 van de cocktails in mijn hand duwde.
Ik vroeg hem waarop en hij knikte naar een boom. Het was een dikke eik waarop een blauwe spot gericht stond.
Vaag keek ik naar de boom. "The tree is blue." Ik schoot in de lach waardoor hij grinnikte.
Ik nam een paar slokken van mijn cocktail en voelde me wat draaieriger. Ik had het gevoel dat ik als ik zou opstaan gewoon weer neer zou vallen.
Hij dronk de zijne leeg en wachtte tot ik hetzelfde deed. Vervolgens stond hij recht en hielp mij op. Ik steunde hard op hem om niet om te vallen terwijl mijn benen trilden en de wereld draaide.
We baanden ons een weg door de modder. Waarom had ik ballerina's aan? Het kon me eerlijk gezegd niet schelen, maar 1 van de 2 bleef vaststeken in de modder.
Toen ik me bukte om die terug op te rapen, viel ik bijna, maar Steve kon me nog net vasthouden. Ik hield mijn ballerina vast en keek ernaar, niet wetend wat ik ermee moest doen.
"Do I have to put it on again?" vroeg ik met dubbele tong en hij grinnikte. "Yeah."
Met moeite probeerde ik de schoen rond mijn voet te vormen, maar het wou niet lukken en ik wankelde.
Grinnikend zakte Steve door zijn knieën en deed hem bij me aan terwijl ik op zijn schouders steunde. "Thanks."
Hij knikte en kwam weer recht. Ik klemde mijn armen rond zijn nek om niet weer te vallen toen de wereld rond me begon te draaien.
Ik sloot mijn ogen en alles werd zwart.

Reageer (3)

  • Judithjjeee

    wooow dat is inderdaad veel alcohol hihi wel een leuk hoofdstuk xD

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Ohhh Foei Melody!

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Wow, Thats a lot of alcohol:O Ik zou ook de weg kwijt zijn(nerd)
    Snelverder!<3
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen